بهنام وحیدی
اخبار لوازم خانگی

اسامی برندگان جوایز نوآوری ایفا 2020 در بخش لوازم خانگی +ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا با تمامی رویدادها و حواشی به اتمام رسید و ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا با تمامی رویدادها و حواشی به اتمام رسید و بسیاری از برندهای شرکت کننده، آخرین تکنولوژی های خود را به معرض نمایش گذاشتند که از میان آن ها، تنها برخی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی موفق شدند تا جوایز نوآوری ایفا 2020 در بخش لوازم خانگی را به خود اختصاص دهند.

https://lkiran.com/wp-content/uploads/2020/09/IFA-2020-Product-Technology-Innovation.jpg

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

نام شرکت هایی مانند زیمنس، سامسونگ، ال جی، الکترولوکس و … در لیست اسامی برندگان جوایز نوآوری ایفا 2020 در بخش لوازم خانگی به چشم می خورد که البته دور از انتظار نیست اما جالب است بدانید که یک شرکت چینی نه چندان معروف با عنوان ChiQ توانسته جایزه طلا طراحی نوآورانه تلویزیون را از آن خود کند و از سوی بسیاری از کارشناسان این حوزه مورد ستایش قرار گیرد.

جوایز نوآوری ایفا 2020  شامل بخش هایی مانند مراقبت از لباس، فناوری های تصفیه هوا و تجربه کاربران و … می شود و در هر بخش ویژگی های محصولات و خلاقیت های تولید کننده بررسی می شود. برای آشنایی بیشتر مخاطبان، به معرفی برندگان این جوایز در قالب یک ویدیو پرداخته شده که دلایل موفقیت هر محصول نیز به نمایش گذاشته شده است.

مدیر اجرایی نمایشگاه IFA 2020 پیش از این اعلام کرده بود که مراسم اهدای جوایز امسال به میزبانی IDG آسیا از 24 الی 25 سپتامبر در گوانگ ژو انجام خواهد شد. این رویداد معیار خوبی برای سنجش شرکت های فعال در صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی تلقی می شود و در واقع بستری فراهم کرده است تا برندهای این حوزه، فناوری و محصولات جدید خود را به چالش بکشند و با رفع نواقص خود و انگیزه قوی تر برای شرکت در نمایشگاه ایفا سال بعد آماده شوند. رقابت شرکت های لوازم خانگی و تلاش آن ها برای ارائه فناوری به روز تر می تواند استاندارد های زندگی بشر را ارتقا دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟