جمع آوری لوازم خانگی فاقد کد شناسه
اخبار لوازم خانگی

جمع آوری لوازم خانگی فاقد کد شناسه تا ۱۸ ماهه آینده

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: نظارت بر چگونگی ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: نظارت بر چگونگی توزیع گاز مایع، جمع آوری مرحله به مرحله لوازم خانگی فاقد کد شناسه تا ۱۸ ماهه آینده و دریافت تسهیلات به روستاییان در جهت استحکام بناها باید انجام شود.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، احمد برادران در سومین کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: تمام لوازم خانگی فاقد کد شناسه از اول آبان ماه به صورت مرحله ای تا هجده ماه آینده جمع آوری می شوند که کد شناسه شامل محل تولید، فرد واردکننده، شرایط واردکننده ، میزان مصرف برق و … است.

وی در خصوص مصرف گاز مایع نیز اظهار داشت: ۷۰ درصد گاز مایع استان توسط خودروها استفاده می شود و این در حالی است که باید به مصرف گاز خانگی برسد لذا نباید گاز، خارج از شبکه عرضه توزیع شود این کار تخلف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: باید اقدامات لازم جهت عدم افزایش مراکز سوخت گاز مایع (lpg)گرفته شود زیرا این مراکز مجوز فعالیت ندارند پس باید در یک بازه زمانی اقدامات لازم صورت گیرد.

برادران افزود: صاحبان خودروها بدانند گاز مایع استانداردهای لازم را برای یک خودرو ندارد لذا تسهیلاتی در اختیار این صاحبان خودروها قرار گیرد تا از ظرفیت گاز cnj استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟