ماشین لباسشویی KD1048 جی‌پلاس
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی KD1048 جی‌پلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند ایرانی جی‌پلاس تا پیش از شهریورماه 1399 ماشین لباسشویی‌های 6، 7، 8 و 9 کیلوگرمی ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند ایرانی جی‌پلاس تا پیش از شهریورماه 1399 ماشین لباسشویی‌های 6، 7، 8 و 9 کیلوگرمی در رنگ‌های متنوع روانه بازار کرده بود. اما در آخرین روزهای شش‌ماهه اول سال جاری جدیدترین مدل ماشین لباسشویی خود را نیز وارد بازار رقابت‌ها کرد. این محصولات تازه‌نفس KD1049 و KD1048 نام دارند. هر دو در رنگ‌های سفید و نقره‌ای با طراحی‌های متفاوت و امکانات هوشمند عرضه ‌شده‌اند. شما می‌توانید تمامی محصولات جی‌پلاس ازجمله ماشین لباسشویی‌های KD1049 و KD1048 را از فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس خریداری کنید. اما پیش از خرید، خوب است با امکانات ماشین لباسشویی KD1048 جی‌پلاس آشنا شوید.

ظرفیت شست‌وشوی ماشین لباسشویی KD1048 جی‌پلاس

ظرفیت شست‌وشوی ماشین لباسشویی KD1048 جی‌پلاس 10.5 کیلوگرمی است. یعنی حداکثر تا 10.5 کیلوگرم لباس را می‌توانید در یک چرخه بشویید.

با توجه به حجم لباس زیادی که می‌توان با این دستگاه شست، حتماً متوجه شده‌اید که KD1048 برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. یعنی اگر بخواهیم بر اساس استانداردهای شست‌وشوی لباس در ماشین‌های لباسشویی محاسبه کنیم، شما در هر دور که ماشین را روشن می‌کنید می‌توانید 50 تا پیراهن مردانه یا تی‌شرت را یکجا بشویید. یا مثلاً 10 پیراهن و 10 شلوار جین را هم‌زمان و فقط در یک دور، شست‌وشو دهید. چون به ‌طورکلی گفته می‌شود که 5 پیراهن مردانه یا تی‌شرت حدود یک کیلوگرم وزن دارد. یا یک پیراهن و یک شلوار جین باهم یک کیلوگرم وزن‌ دارند.

توجه داشته باشید که با انتخاب وزن صحیح لباس‌ها به طول عمر ماشین لباسشویی و کاهش مصرف آب و برق کمک شایانی می‌کنید. وقتی حجم لباس بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی باشد، علاوه بر آسیب دیدن لباس‌ها و تمیز نشدنشان، مصرف برق دستگاه، زیاد و عمر آن کم می‌شود. همچنین اگر البسه را بیشتر از وزنِ تعیین‌شده در ماشین بریزید، ممکن است لباس‌های کوچک همانند جوراب یا لباس‌های زیر در زه‌کش دستگاه گیر کنند.

مصرف آب و برق ماشین لباسشویی KD1048 جی‌پلاس

فرقی نمی‌کند ماشین لباسشویی تولید چه برند و کارخانه‌ای باشد، به‌طورکلی وقتی ظرفیت دستگاه بالاست، بدون شک مصرف آب و برق بالاتری هم نسبت به مدل‌های با ظرفیت پایین‌تر دارد. به همین خاطر است که رده مصرف انرژی در چنین دستگاه‌های اهمیت پیدا می‌کند. برای مقرون‌به‌صرفه بودن، شما باید مدل‌هایی را انتخاب کنید که مصرف انرژی پایینی دارند. به‌طور مثال، ماشین لباسشویی جی ‌پلاس KD1048 دارای رده مصرف انرژی A+++ است.

در برچسب انرژی لوازم‌خانگی، حرف A نشان‌دهنده کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی دستگاه است. در مقابل آن، حرف G نشان‌دهنده بیشترین مصرف انرژی و کمترین بازدهی است.

در سال‌های اخیر برای نمایش کمترین میزان انرژی، علامت «پلاس +» به حرف A اضافه‌شده. هر چه پلاس‌ها بیشتر باشند یعنی مصرف انرژی دستگاه کمتر است. بنابراین، شما می‌توانید با توجه به این اطلاعات، در زمان خرید دستگاهی را انتخاب کنید که در مقایسه با دیگر مدل‌های مشابه دارای مصرف انرژی کمتر و بازدهی بیشتری هستند.

ماشین لباسشویی KD1048 جی‌پلاس

برچسب A+++ که روی ماشین لباسشویی 10.5 کیلوگرمی KD1048 جی‌پلاس قرار دارد نشان می‌دهد که این وسیله کمترین میزان مصرف برق را دارد.

علاوه بر مصرف برق، مصرف آب هم مهم است. شما هر چه دستگاه بزرگ‌تری انتخاب کنید، باید منتظر مصرف آب بیشتری هم باشید. اما این فقط در صورتی به ضرر شماست که خانواده کم‌جمعیتی داشته باشید!

به زبان ساده‌تر باید این‌طور توضیح دهیم که بسیاری از افراد به‌اشتباه تصور می‌کنند با خرید لباسشویی بزرگ‌تر می‌توانند از امکانات بیشتر بهره‌مند شوند. اما واقعیت این است که اگر خانواده شما کم‌جمعیت است، خرید لباسشویی بزرگ به‌هیچ‌عنوان فکر درستی نیست زیرا شما برای حجم لباس کم، یک دستگاه بزرگ را روشن می‌کنید. این امر از نظر مصرف آب و برق چندان مقرون‌به‌صرفه نیست.

اما اگر خانواده‌تان پرجمعیت است، بدون شک خرید لباسشویی با ظرفیت بالا با توجه به حجم بالایی که دارد، بهترین و هوشمندانه‌ترین تصمیم است. حتی در مصرف انرژی هم صرفه‌جویی می‌شود. چون خانواده پرجمعیت با یک چرخه‌ی لباسشویی 10.5 کیلوگرمی می‌تواند تمامی لباس‌های چرک را بشوید. اما اگر ظرفیت ماشین کمتر باشد، مجبور است دوباره دستگاه را روشن کند که این امر منجر به مصرف انرژی بیشتری می‌شود.

همچنین توجه داشته باشید که هرچه ظرفیت لباسشویی بیشتر شود ابعاد آن نیز بزرگ‌تر می‌شود. یعنی به فضای بیشتری برای جا دادن آن نیاز دارید.

قابلیت Lingerie Care ماشین لباسشویی 10.5 کیلوگرمی جی‌پلاس

برنامه اختصاصی Lingerie Care درواقع برنامه‌ی شست‌وشوی لباس‌هایی است که بافت ظریف و حساس دارند. این قابلیت باعث شده تا برند ایرانی جی‌پلاس یک سر و گردن بالاتر از همتاهای خارجی خود قرار بگیرد.

چرا این قابلیت تا این حد اهمیت دارد؟ زیرا به بهداشت و سلامت زنان مربوط است. کوچک‌ترین آلودگی یا میکروبی می‌تواند اندام‌های زنانه را با مشکلات فراوان و بعضاً جبران‌ناپذیری مواجه کند. ازاین‌رو حفظ سلامت و رعایت اصول بهداشتی برای خانم‌ها بسیار مهم و ضروری است.

شست‌وشو صحیح لباس‌های زیر و لباس‌های خواب که با دسته‌بندی کلی «لانژری» از آن‌ها یاد می‌شود، باید همیشه در صدر اولویت‌ کارهای روزمره خانم‌ها قرار داشته باشد. اما باقابلیت لانژری در ماشین لباسشویی‌های 10.5 کیلویی جی‌پلاس خیلی راحت می‌توانید تمامی لباس‌های حساس را در ماشین بشویید. در حالت Lingerie Care از دما و چرخش پایین استفاده می‌شود درنتیجه احتمال آسیب دیدن لباس کم است.

موتور ماشین لباسشویی 10.5 کیلوگرمی جی ‌پلاس از چه نوعی است؟

موتور این مدل از لباسشویی جی پلاس از نوع تسمه‌ای اینورتر است. مزیت مجهز بودن به کیت اینورتر این است که میزان مصرف برق و میزان مصرف انرژی دستگاه تا حد زیادی کم می‌شود. در نتیجه‌ی این امر بازدهی لباسشویی و عمر دستگاه افزایش پیدا می‌کند.

مزایا و ویژگی‌های ماشین لباسشویی 10.5 کیلوگرمی جی‌پلاس مدل KD1048

مزیت ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا این است که با توجه به حجم بالایی که دارد، امکان شست‌وشوی حوله، پتو، پرده و دیگر البسه حجیم را برای خانواده‌ها مهیا می‌کند. این دستگاه‌ها همچنین برنامه‌های شست‌وشوی بیشتر و متنوع‌تری نسبت به ظرفیت‌های پایین‌تر دارند.

ماشین لباسشویی 10.5 کیلوگرمی جی‌پلاس مدل KD1048 دارای صفحه‌نمایش LED لمسی، دور موتور 1400 دور بر دقیقه و 5 سال گارانتی موتور است.

طراحی مدرن و ارگونومیک این دستگاه برای هر دکوراسیون و هر سلیقه‌ای مناسب است. مدل KD1048 علاوه بر رنگ سفید و نقره‌ای، رنگ تیتانیوم هم دارد. این رنگ فوق‌العاده شیک و باکلاس است و برای خانواده‌هایی مناسب است که به دنبال خاص بودن هستند.

این ماشین لباسشویی 10.5 کیلوگرمی با 16 برنامه شست‌وشوی اصلی و 9 برنامه تکمیلی همراه است. ازجمله می‌توان به برنامه اختصاصی OzoneWash برای ضدعفونی کامل لباس‌ها بدون نیاز به آب و مواد شوینده اشاره کرد. همچنین این دستگاه دارای برنامه شست‌وشوی سریع (Go Quick)، حسگر تشخیص وزن لباس و قابلیت اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو نیز هست.

چنانچه قصد خرید و دریافت مشاوره پیش از خرید محصولات جی‌پلاس را دارید؛ کافی است با شماره 02184733 تماس بگیرید و یا نگاهی به فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس بیندازید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟