اخبار لوازم خانگی

۹ میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی در کشور تولید شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت با بیان اینکه “۹ میلیون ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت با بیان اینکه “۹ میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی در کشور تولید شد” از رشد ۳۷ درصدی تولیدات لوازم خانگی در کشور خبر داد.

کیوان گردان ظهر امروز در آیین انعقاد قرارداد دو شرکت تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی و خارجی در ساوه با اشاره ‌به ‌سیاست وزارت صنعت اظهار داشت: وزارت صنعت براساس سیاست اقتصاد مقاومتی بوده و دولت مسیری را برای توسعه صنعت پیش‌بینی کرده که با تمام توان‌ برای رشد و توسعه در این مسیر حرکت خواهیم کرد، به گونه‌ای که از خرداد سال 97 تا به امروز براساس سیاست‌های حمایت تولید، واردات لوازم خانگی را ممنوع اعلام کردیم. همچنین ۹ میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی در کشور تولید شد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: هم‌اکنون 500 واحد تولیدی در تولید لوازم خانگی فعالیت دارند که با گردش مالی 6 میلیارد دلار در سال گذشته، 9 میلیون دستگاه تولید لوازم خانگی داشتیم و پیش‌بینی می‌کنیم امسال این رقم به 12 میلیون برسد.

مدیر دفتر صنایع برق، لوازم خانگی وزارت صنعت تصریح کرد: خوشبختانه با خودباوری و تلاش صنعتگران داخلی امروز شاهد حضور تولیدات داخلی در بازارهای بین‌المللی هستیم؛ نمونه آن قرارداد امروز بین یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی و خارجی است؛ این در حالی بوده که در 5ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تولید لوازم خانگی 37 درصد رشد داشتیم.

وی گفت: در راستای تحقق جهش تولید در برخی واحدهای تولیدی نیاز به مواد اولیه بیشتر شده که علی‌رغم تحریم ‌های ظالمانه که در مسیر پولی و مالی کشور انسداد ایجاد کرده ولی با خودباوری و عزمی که در جوانان و مدیران صنایع سراغ داریم در مسیر توسعه و بالندگی صنعت حرکت خواهیم کرد و اجازه نخواهیم صنایع ما کمبود مواد اولیه را احساس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟