ماشین لباسشویی مدل KD1049S جی ‌پلاس
آنباکسینگ لوازم خانگی

آنباکسینگ ماشین لباسشویی مدل KD1049S جی ‌پلاس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این بخش تلاش شده تا آنباکسینگ ماشین لباسشویی مدل KD1049S جی ‌پلاس در قالب ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این بخش تلاش شده تا آنباکسینگ ماشین لباسشویی مدل KD1049S جی ‌پلاس در قالب یک ویدیو بررسی شود و یا به اصطلاح جعبه گشایی این لوازم خانگی در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.پیش از این نیز ویدیوهایی در این خصوص منتشر شده که طی این روش مجری و یا مجریان در یک محتوای ویدیویی به روشی بسیار ساده، به مخاطبان خود نشان می دهد که در جعبه محصول یک برند چه چیزهایی قرار گرفته است.

ماشین لباسشویی مدل KD1049S جی ‌پلاس

در این ویدیو شما بررسی آنباکسینگ ماشین لباسشویی مدل KD1049S جی ‌پلاس را مشاهده می کنید که می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در همین صفحه با ما در میان بگذارید. جالب است بدانید که این محصول ساخت داخل است و به منظور رقابت با نمونه های خارجی تمام تلاش خود را به کار گرفته است که از ویژگی های قابل توجه آن می توان به ظرفیت 10.5 کیلوگرم، موتور اینورتر و همچنین رده مصرف انرژی A+++ اشاره کرد.

آنباکسینگ ماشین لباسشویی مدل KD1049S جی ‌پلاس به طور کامل در ویدیو انجام شده است و برای مخاطبانی که می خواهند پیش از تماشای ویدیو آشنایی نسبی با این محصول داشته باشند می توانند نگاهی به این مطلب انداخته و تا حدودی با قابلیت های آن آشنا شوند.

لباسشویی 10.5 کیلویی جی پلاس مدل GWM-KD1049W مجهز به 16 برنامه شستشوی اصلی و 8 برنامه تکمیلی است که با استفاده از هر کدام می توانید انواع لباس های کثیف را به سادگی شستشو دهید. امکان اضافه کردن لباس حین شستشو برای این مدل فراهم شده و به علاوه به لطف قابلیت ضد آلرژی لباسشویی نگرانی بابت شستشوی لباس نوزاد و یا افرادی که دچار مشکل پوستی هستند، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاس K1049W

در این ویدیو به معرفی مشخصات این مدل پرداخته ایم و امیدواریم این برنامه مورد توجه شما قرار بگیرد. البته نقد و بررسی این محصول جی پلاس را در بخش محصولات منتشر کرده ایم و لینک آن نیز در همین صفحه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟