خاص ترین استایل پاییزی در سال 2020
خانم ها بخوانند!

خاص ترین استایل پاییزی در سال 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکثر افراد با شروع فصل سرما تغییراتی در زمینه نوع پوشش لباس، کیف و کفش و… ...

نهال وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکثر افراد با شروع فصل سرما تغییراتی در زمینه نوع پوشش لباس، کیف و کفش و… ایجاد می کنند که این تغییرات در بانوان ممکن است حتی به رنگ‌ مو و یا لاک‌ روی ناخن نیز ختم‌ شود. برای اینکه بتوانید یک‌ پوشش جدید را برای خود انتخاب کنید باید انواع مختلفی از لباس ها را امتحان کرده و در نهایت استایل شخصی خود را پیدا کنید. برای داشتن استایل پاییزی خاص باید نکات ریزی را رعایت کنید پس با ما همراه باشید تا در ادامه چند نوع از استایل پاییزی ۲۰۲۰ را بررسی کنیم.

 استایل پاییزی خاص و جذاب داشته باشید!

خاص ترین استایل پاییزی در سال 2020

برای این که استایل پاییزی زیبا برای خودتان ایجاد کنید و در واقع مطابق مد روز لباس بپوشید. باید ابتدا به فرم هیکل خود توجه داشته باشید و بعد به انتخاب لباس و کیف و کفش مناسب بپردازید هم چنین استفاده از رنگ های مناسب نیز تاثیر فراوانی در بهتر دیده شدن شما خواهد داشت.  رنگ هایی مانند زرد، نارنجی، شتری، کرم، قهوه ای، بنفش، صورتی، زیتونی، مشکی بسیار مناسب این فصل هستند پس می توانید از آن ها در پوشش خود استفاده کنید. هم چنین لباس هایی با طرح جین نیز در این فصل به شدت خوب دیده می شوند و هم چنین در سبک جین انتخاب راحت تر می شود زیرا شما می توانید به طور یک دست از طرح های جین استفاده کرده و وقت زیادی را برای ترکیب آن ها از دست ندهید البته رنگ های جین تیره برای پاییز مناسب تر هستند.

استایل پاییزی با هودی

استایل پاییزی با هودی

یکی از ترند هایی که در چند سال اخیر بسیار در بین پوشش های دختران و پسران مشاهده می شود استفاده از هودی است. قبل از هر چیزی خوب است بدانید هودی به لباس های گشادی که کلاه دارند گفته می شوند که در فصول سرد قابل پوشش هستند هم چنین طرح هایی با جنس های نازک تر آن برای فصل بهار طراحی شده است. هنگامی که شما انتخاب می کنید تا استایل پاییزی با هودی را تجربه کنید باید از شلوار جین استفاده کنید هم چنین استفاده از کوله پشتی با هودی هایی که قد بالای ۸۰ سانت دارند بسیار ترکیب مناسبی خواهد شد. برای هودی هایی که قدشان زیر ۷۰ سانت است استفاده از کیف کمری بسیار عالی است هم چنین کفش مناسب برای تکمیل استایل با هودی نیز قطعا کتونی بوده که یک استایل پاییزی اسپرت را ایجاد می کند البته با توجه به فرم هودی می توانید از بوت های کوتاه نیز استفاده کنید.

استایل پاییزی دانشجویی

استایل پاییزی دانشجویی

قطعا یکی از سخت ترین پوشش ها در فصل پاییز انتخاب لباس مناسب برای دانشگاه است زیرا باید لباسی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی مناسب محیطی مانند دانشگاه نیز باشد. معمولا در فصل پاییز استفاده از مانتو هایی با پارچه های تقریبا ضخیم توصیه می شود مدل هایی که گشاد و راحت هستند ترکیب مناسبی با شلوار های ساده مشکی یا طرح دار بوده و می توان به راحتی با یک کفش ساده یا بوت پوشیده شود و استایل پاییزی دانشجویی را تکمیل کند هم چنین استفاده از بارونی و یا تک کت هایی که به مانتو شبیه هستند همراه با کیف های بزرگ یا کوله پشتی بسیار مناسب بوده و در محیط دانشگاه قابل استفاده است.

استایل پاییزی با دامن

استایل پاییزی با دامن

اگر به دنبال یک استایل خاص و متفاوت در پاییز هستید استفاده از دامن را در پوشش روزانه خود فراموش نکنید به طور مثال دامن هایی از جنس کش بافت و یا بافت های ماشینی با قد های تا روی زانو اما تنگ به همراه تک کت های اور سایز بسیار زیبا و خاص خواهد شد هم چنین استفاده از روسری به جای شال در این ترکیب کمک بیشتری در بهتر دیده شدن شما دارد. استایل پاییزی با دامن می تواند در انواع دیگری نیز پوشیده شود به طور مثال دامن های گشاد و بلند نیز به همراه شومیز و بارونی یا کت با قد نزدیک به زانو می تواند ترکیب جذابی را رقم بزند هم چنین استفاده از دامن های ماکسی به همراه تک کت های کوتاه نیز بسیار زیبا است.

استایل پاییزی بچه گانه

استایل پاییزی بچه گانه

در این فصل به دلیل کاهش دما قطعا پوشش کودکان بسیار مهم است زیرا کودکان خیلی سریع تر از افراد بزرگسال مریض می شوند پس باید علاوه بر خوش پوشی کودکتان به سلامت آن هم توجه کنید. در استایل پاییزی بچه گانه می توانید از جوراب شلواری های طرح دار به همراه یک پیراهن و تک کت کوتاه استفاده کنید هم چنین می توانید از دامن های کوتاه با پیل های با فاصله و جوراب های طرح دار بلند و کلفت به همراه بلوز های کاموایی و بافت استفاده کنید هم چنین برای فرزند پسرتان نیز می توانید از کت های چرم کوتاه به همراه شلوار های جین و یا استایل های اسپرت مانند استفاده از هودی و شلوار های اسلش نیز استفاده کرده و یک استایل پاییزی جذاب و مناسب را برای کودک زیبایتان بپوشانید.

استایل پاییزی کودکان

در سال ۲۰۲۰ یکی از مسائلی که تفاوت هایی با چند دهه گذشته داشته استفاده از کیف های بسیار کوچکی بوده که فقط به اندازه ی یک ‌کلید جا دارند و بیشتر برای تکمیل و خاص شدن استایل استفاده می شوند اما در مجموع در پاییز سعی کنید از کیف های کمری چرم و یا کیف هایی که زیاد بزرگ نیستند استفاده کنید تا جذاب تر دیده شوید.

معمولا در استایل پاییزی 2020 طرح های اسپرت و رسمی هر دو به یک اندازه طرفدار دارد و هر شخص با توجه به اینکه با کدام استایل و پوشش احساس بهتری دارد ظاهر می شود.  یکی از منابع اصلی که در انتخاب پوشش ما در این دوره نقش اساسی را ایفا می کند فضای مجازی است به طور مثال در اَپ هایی نظیر اینستاگرام نوع پوشش افراد مشهور تاثیر زیادی در انتخاب لباس و اکسسوری ما در هر دوره دارد. استایل پاییزی اینستا در سال ۲۰۲۰ بیشتر از پوشش کت های چرم برای فصول سرد و یا هر نوع لباس اور سایز خبر می دهد به طور کلی هنگامی که وارد فضای مجازی می شوید با افرادی که از هودی های سایز بزرگ و یا شلوار های دمپا گشاد در استایل های متفاوت خود استفاده کرده اند مواجه می شوید اما خوب است بدانید که همیشه نیاز نیست بر طبق مد روز پیش بروید و با هر لباسی که در آن احساس شادی و راحتی می کنید می توانید استایل خود را تکمیل کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟