ژست یلدایی برای عکاسی
خانم ها بخوانند!

ژست یلدایی برای عکاسی در شب چله

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با نزدیک شدن به شب یلدا، خانم های با سلیقه قطعا به دنبال طراحی های متفاوت و ...

نهال وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با نزدیک شدن به شب یلدا، خانم های با سلیقه قطعا به دنبال طراحی های متفاوت و خاص برای این شب هستند زیرا در این مراسم ها با وجود مشغله های امروزی تمام اعضای خانواده دور هم جمع می شوند و این بهانه خوبی برای گرفتن عکس های خانوادگی و یا تکی در شب یلدا است. برای عکس یلدایی نیازمند فضایی متناسب با شب یلدا و هم چنین ژست یلدایی هستید.

زیباترین ژست یلدایی

ژست یلدایی برای عکاسی

قبل از هر چیزی خوب است بدانید برای داشتن یک عکس یلدایی باید فضای مربوط با موضوع مورد نظر را در محیطی که قصد عکس گرفتن در آن را دارید را ایجاد کنید. بسیاری از خانواده ها در این شب به آتلیه ها مراجعه می کردند اما در این سال عجیب با وجود شرایط و بیماری کرونا امکان این کار وجود ندارد و هم چنین با وجود گوشی های هوشمند هر فرد به تنهایی می تواند به خوبی عکاسی کند و هنر های خود را در این زمینه نشان دهد پس همان طور که گفته شد دکور شب یلدا برای عکاسی بسیار حائز اهمیت است و شما می توانید با تزئین بخشی از خانه برای عکاسی با ژست یلدایی را تدارک ببینید.

تم مناسب شب یلدا

در جشن های امروزی یکی از رایج ترین کارها انتخاب تم مناسب با سلیقه میزبان است پس می توانید یک تم یلدا برای عکاسی در این شب انتخاب کنید معمولا مناسب ترین تم شب یلدا می تواند استفاده از طرح و ایده گرفتن از رنگ های هندوانه و انار باشد یعنی تم هایی مانند سبز و قرمز یا قرمز و مشکی و قرمز به تنهایی می تواند مناسب عکاسی برای شب یلدا باشد.

ژست عکاسی شب یلدا

ژست یلدایی دو نفره

در این شب با توجه به آیتم های موجود باید یک ژست مناسب برای خودتان در نظر بگیرید ابتدا بهتر است زاویه خود را بشناسید به طور مثال بسیاری از افراد در هنگام عکاسی زاویه سمت چپ صورتشان زیبا تر از سایر زاویه ها می افتد پس باید ژست هایی را انتخاب کنند که از آن زاویه باشد. در شب یلدا آیتم هایی مانند انار، هندوانه، دیوان حافظ ، کدو، و … می تواند در عکاسی استفاده شوند. هم چنین برای ژست یلدایی دو نفره استفاده از این خوراکی ها و دیوان حافظ بسیار زیبا و مناسب است. فرقی ندارد که در طبیعت یا خانه باشید در هر صورت می توانید از این اجزا برای عکاسی در شب یلدا استفاده کنید نکته بعدی این است که در طول روز که نور طبیعی موجود است عکاسی را انجام دهید تا عکس های زیبا تری داشته باشید.

عکاسی با انار

ژست یلدایی برای عکاسی در شب چله

برای ژست عکس با انار می توانید آن را از وسط نصف کرده و جلوی نیمی از صورتتان با مقداری فاصله نگهدارید. هم چنین می توانید از افکت هایی مانندRubyکه فضای کل عکس را خاکستری و انار را قرمز می اندازد استفاده کنید.

روش بعدی ژست با انار می تواند به این طریق باشد که شما یک سبد انار را در دستتان گرفته و نگاهتان به آن باشد انجام دهید. این روش معمولا در فضای باز بسیار زیبا تر خواهد شد می توانید برای تکمیل ایده عکاسی خود یک لباس بلند و پف دار پوشیده و دیوان حافظ هم‌به این ترکیب اضافه کنید تا خاص تر شود.

عکاسی با دیوان حافظ

ژست یلدایی برای عکاسی در شب چله

بهتر است یک میز چوبی جلوی خودتان به همراه یک حافظ باز شده قرار دهید و یک برش هندوانه یا یک انار را در دست گرفته و با حالت چهره ای خوشحال از بالا یا رو به رو عکاسی کنید.

ژست بعدی شما می تواند هنگام مطالعه حافظ باشد زمانی که سرتان پایین است و مشغول خواندن فال حافظ هستید یک عکس زیبا از خود یا دیگر اعضای خانواده ثبت کنید.

ژست یلدایی برای عکاسی در شب چله

هم چنین می توانید کنار شومینه با قرار دادن یک سبد انار و خوراکی های موجود در شب یلدا و در دست گرفتن یک ماگ زیبا عکس های یلدایی زیبا را ثبت کنید.

عکاسی با کدو

عکاسی کودک در شب یلدا

در بسیاری از مناطق ایران در این شب حتما کدو را پخته و میل می کنند در این زمان می توانید تمام ژست های گفته شده را با کدو نیز انجام دهید هم چنین می توانید کدو را به صورت شکلک برش دهید و در دستتان یا جلوی صورتتان بگیرید و عکسی زیبا بگیرید.

استفاده از اکسسوری های یلدایی مانند گوشواره، تل، هد بند، گردنبند و… می تواند عکس های زیبا تری را برای شب چله خلق کند هم چنین بادکنک هایی با طرح هندوانه یا انار نیز موجود است که می توانید در عکس های خود از آن ها بهره بگیرید به طور مثال می توانید دور تا دورتان را از بادکنک های قرمز پر کرده و چند عدد بادکنک طرح دار انار یا هندوانه را دور خود قرار دهید و با نگاه به آن ها یک عکس زیبا ثبت کنید.

عکاسی کودک در شب یلدا

عکاسی کودک در شب یلدا

خیلی مهم است که یک فرد از کودکی تا بزرگسالی عکس ها متنوعی از خودش داشته باشد تا با دیدن آن ها برخی از خاطرات زنده شوند به همین دلیل بسیاری از خانواده ها در این شب به خاطر کودک خود آن ها را به آتلیه برده و عکاسی می کنند اما برای عکس آتلیه شب یلدا کودک خود می توانید ایده های متفاوتی را انجام دهید به طور مثال لباس های یلدایی برای کودکتان‌ انتخاب کنید و از سوی دیگر حتما به نظر عکاس در آتلیه توجه کنید.

عکاسی کودک در شب یلدا

هم چنین کودک را در حال خود بگذارید تا زیبا ترین عکس ها با حالت های طبیعی را برایش ثبت کنید از سوی دیگر استفاده از وسایل های تزئینی نیز تاثیر فراوانی در ژست یلدایی دخترانه و یا پسرانه شما دارد و کودک زیبا شما در کنار تزئینات رنگی بسیار زیبا تر و شاد تر در عکس دیده می شود. استفاده از ایده های نو برای عکاسی از فرزندتان بسیار جالب و جذاب خواهد شد پس از انجام ایده های جدید نترسید و طرح های مورد نظر خودتان را در عکس داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما این است که در هر مکان و با هر دیزاینی استفاده از هندوانه و انار را فراموش نکنید زیرا به دلیل ترکیب رنگ زیبایی که دارد سبب بهتر شدن عکس های شما می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟