پیمان صالحی
اخبار لوازم خانگی

هم افزایی معاونت علمی و فناوری با انجمن صنایع لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در حاشیه ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از هم افزایی معاونت علمی و فناوری با انجمن صنایع لوازم خانگی خبر داد.

 

 

پیمان صالحی؛ معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص خروج شرکت های خارجی و مشکلات های پیش آمده برای واردات قطعات های تک عنوان کرد: خوشبختانه تولید کنندگان لوازم خانگی توانسته اند خلا شرکت های خارجی و مشکلات ناشی از تحریم ها را پرکنند و با توجه به تلاش های شرکت های دانش بنیان در بسیاری از عرصه ها موفق شدیم تا در برخی از حوزه ها از وارد کننده به تولید کننده تبدیل شویم که انتظار می رود با هم افزایی معاونت علمی و فناوری با انجمن صنایع لوازم خانگی بتوانیم در بخش بازار لوازم خانگی ابن هدف محقق شود.

بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری دومین روز از بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

وی افزود: با توجه به این که صنعت لوازم خانگی یکی از مهمترین صنایع کشور است و قشر عظیمی از جامعه با آن سر و کار دارند سعی بر این است که این بازار در اختیار تولید کنندگان داخلی باشد. در همین راستا و اقدامات قبلی پیشنهاد عملی ما این است که با کمک فراخوان های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت های دانش بنیان مشکلات و وابستگی به واردات قطعات لوازم خانگی برطرف شود.

صالحی در پایان از برگزاری نشست هایی به منظور هم افزایی و مشارکت بیشتر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به منظور توسعه این بخش و کاهش وابستگی به قطعات خارجی خبر داد و اعلام کرد که در آینده ای نزدیک اخبار بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟