اخبار لوازم خانگی

معرفی محصولات جدید تولیپس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در حالی برگزار می شود که شرکت های تولید ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در حالی برگزار می شود که شرکت های تولید کننده لوازم خانگی برای رونمایی از جدیدترین فناوری های خود با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این رویداد حاضر شدند . با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا نمایشگاه امسال رونق سال های گذشته را ندارد و تعداد بازدیدکنندگان به حداقل رسیده است اما در این بخش سری به غرفه تولیپس زده ایم و قصد داریم تا در این ویدیو به معرفی محصولات جدید تولیپس بپردازیم.

 

 

بسیاری از علاقه مندان امکان حضور در نمایشگاه امسال را به دلیل محدودیت های اعمال شده ندارند و به همین منظور تلاش شده تا با فراهم کردن ویدیو و تصاویر به معرفی محصولات جدید تولیپس در بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران پرداخته شد که شامل تنوع بالایی از این برند ایرانی می شود. در این گزرش ویدیویی می تواند جدیدترین تولیدات این شرکت نظیر چرخ گوشت، جاروبرقی و بسیاری از لوازم خانگی کوچک را مشاهده کنید.

در همین رابطه بخوانید:

چرا باید محصولات تولیپس بخریم؟

برند تولیپس از سال 1380 وارد بازار لوازم خانگی ایران شده است که البته این برند توسط شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران برای نخستین بار معرفی شد و جالب است بدانید که شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در سال 1351 طی همکاری مشترک با گروه ژاپنی ماتسوشيتا الکتريک (ناسيونال) و یا همان تولیدکننده محصولات پاناسونیک کلید خورد.

لوازم خانگی تولیپس لوازم خانگی تولیپس

آقای مهندس ابهری قائم مقام مدیر عامل این شرکت با اشاره به سابقه و تجربه بالا تولیپس و همچنین اهداف این شرکت ایرانی عنوان کرد: تفاوتی از لحاظ کیفیت میان محصولات تولیپس و پاناسونیک وجود ندارد و و در واقع محصولات شرکت ما براساس استانداردهای JIS تولید می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟