تلویزیون نئو QLED سامسونگ در CES 2021
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون نئو QLED سامسونگ در CES 2021 معرفی خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برگزاری اولین رویداد آنلاین سال 2021 یا تکرار دوباره نمایشگاه CES بسیار نزدیک ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برگزاری اولین رویداد آنلاین سال 2021 یا تکرار دوباره نمایشگاه CES بسیار نزدیک تر از چیزی است که فکرش را بکنید و سامسونگ قصد دارد لوازم خانگی و محصولاتی که قرار است طی سال جاری به فروش بگذارد را در این نمایشگاه ارائه دهد. اینطور که مشخص است این کمپانی همچنان تمرکز خود را بر روی ساخت تلویزیون های بزرگ تر و  هوشمند بگذارد این تلویزیون ها شامل یک لاین جدید به نام نئو QLED و مدل های دیگر که از فناوری مینی LED بهره مند هستند و در سایز های مختلف طراحی شده تا بتوان از آنها در خانه استفاده کرد. در واقع تلویزیون نئو QLED سامسونگ در CES 2021 معرفی خواهد شد و می توان بیشتر درباره این مدل تلویزیون سامسونگ اطلاعات کسب کرد.

 

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

تلویزیون نئو QLED سامسونگ با قابلیت 8K  و 4K ارائه می شوند و همچنین با کمک چند هوش مصنوعی هوش دستگاه افزایش پیدا کرده و برای آن یک ردیاب هوشمند صدا نیز در نظر گرفته شده تا صدا با حرکت تصاویر به صورت هماهنگ پخش شود. خود کمپانی سامسونگ ادعا دارد که صفحه نمایشگر های جدید رنگ و روشنایی را دقیق تر نشان داده و همچنین زاویه دید بهتری دارد. به لطف پکیجینگ و جمع کردن قابلیت های بیشتر در فضای کمتر تلویزیون های نئو QLED سامسونگ نسبت به مدل های قدیمی تلویزیون LED  باریک تر هستند.

تلویزیون نئو QLED سامسونگ در CES 2021

علاوه بر این تلویزیون جدید سامسونگ در CES 2021 ، این شرکت همچنین مدل های دیگر با اندازه بزرگ تری را در قالب نسخه تجاری تلویزیون های MicroLED خود را رونمایی کرد. این فناوری برای اولین بار در سری The Wall سامسونگ به نمایش درآمد. این تلویزیون ها نمایشگرهایی  در مقیاس بزرگ بود که از چندین صفحه نمایش متصل به هم برای تشکیل یک صفحه نمایش واحد استفاده شد. نسخه تجاری این صفحه نمایش چند وقت است که برای خرید در دسترس است و در نمایشگاه CES سال های گذشته به نمایش گذاشته شده بود.

ماه گذشته نسخه 110 اینچی تلویزیون نئو QLED سامسونگ ورژن تجاری رونمایی شد و سامسونگ امروز با انتشار اخباری مبنی بر عرضه نسخه های 88 و 99 اینچی آن علامیه را تکمیل کرد. قابلیت Multi View به صفحه نمایش اجازه می دهد تا حداکثر چهار منبع را به طور همزمان بپذیرد به این معنی است که مدل 110 اینچی می تواند همزمان با چهار صفحه 55 اینچی ارتباط برقرار کند. این شرکت همچنین اشاره کرده که برخلاف نسخه های قبلی تلویزیون های تجاری این مدل ها قابل نصب توسط کاربر خواهند بود و نیازی به تکنسین نیست.

تلویزیون نئو QLED سامسونگ در CES 2021

سامسونگ همچنین گفت که همچنان به کاوش و تحقیق درباره رویکردهای سازگار با محیط زیست ادامه می دهد از جمله روش هایی برای استفاده مجدد جعبه های تلویزیون خود با تبدیل آنها به کانکس هایی برای گربه، جعبه اسباب بازی ها و موارد دیگر. همچنین می خواهد یک کنترل از راه دور Eco جدید که می تواند از طریق انرژی خورشیدی موجود در روز آن را شارژ کرد را ارئه دهد. این شرکت می گوید با یک بار شارژ این کنترل تلویزیون می توان تا دو سال از آن استفاده کرد. لازم به ذکر است که کنترل Eco در تمام تلویزیون های QLED 2021 گنجانده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟