جالب ترین گجت های نمایشگاه CES 2021
اخبار لوازم خانگی

جالب ترین گجت های نمایشگاه CES 2021 را بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  نمایشگاه CES امسال با حضور شرکت های فعال در این حوزه برگزار شد و در میانه ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  نمایشگاه CES امسال با حضور شرکت های فعال در این حوزه برگزار شد و در میانه راه خود قرار دارد. طبق روال هر سال در این بخش تلاش شده تا به معرفی جالب ترین گجت های نمایشگاه CES 2021 بپردازیم که نام شرکت های بزرگی مانند ال جی، سامسونگ و حتی شرکت ها و استارتاپ های نه چندان معروف مانند Omron در این لیست به چشم می خورد. برای آشنایی بیشتر با جذاب ترین فناوری و محصولات این رویداد در ادامه با ما همراه شوید.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

 

لیست جالب ترین گجت های نمایشگاه CES 2021

 CES 2021's coolest new gadgets

لیست جالب ترین گجت های نمایشگاه CES 2021 در این بخش گردآوری شده است که شامل 30 محصول در بخش های مختلف می شود و به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان و علاقه مندان تلاش شده تا توضیح کوتاهی در خصوص قابلیت های هر کدام ارائه شود.  در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری از جدیدترین دستاوردهای شرکت های حاضر در این رویداد به دست آورید توصیه می شود که به بخش نمایشگاه CES 2021 در سایت ال کا ایران مراجعه کنید.

گوشی رول شونده ال جی

گوشی رول شونده ال جی

گوشی رول شونده ال جی نخستین محصولی است که در لیست جالب ترین گجت های نمایشگاه CES 2021 قرار می گیرد و در پاسخ به گوشی تاشونده سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد و به نظر می رسد در اواخر سال جاری روانه بازار جهانی شود.

گوشی رول شونده تی سی ال

گوشی رول شونده تی سی ال

شرکت ال جی تنها تولید کننده گوشی های رول شونده در نمایشگاه CES امسال نبود و دیگر رقیب این شرکت یعنی تولید کننده چینی تی سی ال در ویدیویی که منتشر کرد خبر از تولید یک گوشی رول شونده 6.7 اینچی داد که صفحه نمایشگر آن می تواند تا 7.8 اینچ افزایش یابد. علاوه بر این، یک صفحه نمایشگر 17 اینچی رول شونده نیز به نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید:

محصولات لوازم خانگی در نمایشگاه CES 2021 + ویدیو

از بین بردن ویروس کرونا در خودرو با اشعه ماورا بنفش

از بین بردن ویروس کرونا در خودرو با اشعه ماورا بنفش

این سیستم مجهز به اشعه ماورا بنفش است که برای از بین بردن عوامل بیماری زا، باکتری و ویروس کرونا در خودرو کاربرد دارد و در واقع به منظور مقابله با بیماری کرونا طراحی و تولید شده است. از این فناوری در گذشته بیشتر برای فضاها و یا خودروهای تجاری استفاده می شود اما در حال حاضر هر شخص می تواند یکی از این دستگاه ها را خریداری کند.

بازگشت سامسونگ با تلویزیون های The Frame

بازگشت سامسونگ با تلویزیون های The Frame

شرکت سامسونگ نسل جدید تلویزیون های The Frame خود را در نمایشگاه CES 2021 به نمایش گذاشت که از تغییرات آن می توان به باریک تر شدن و طراحی جذاب تر اشاره کرد. ضخامت نسخه های جدید تنها 24.9 میلی متر بوده و به علاوه از این پس در سایز 32 اینچی نیز موجود است.

شارژر وایرلس گوشی پاناسونیک

شارژر وایرلس گوشی پاناسونیک

شارژر وایرلس گوشی پاناسونیک تنها یک شارژر وایرلس نبوده و به گونه ای طراحی شده است که با هر نوع گوشی هوشمند سازگاری دارد و در سریع ترین زمان ممکن می تواند دستگاه کاربر را شارژ کند.

دوش حمام یا اسپیکر!

دوش حمام و اسپیکر دستگاه Ampere's Shower Power

دستگاه Ampere’s Shower Power در واقع یک دوش حمام مجهز به اسپیکر است که نیاز به شارژر ندارد و برای پخش موزیک از قدرت آب بهره می برد. این مدل از قابلیت اتصال به بلوتوث نیز برخوردار است. این قابلیت برای بسیاری از افراد قابل توجه است و به همین دلیل در لیست جالب ترین گجت های نمایشگاه CES 2021 قرار می گیرد.

بستنی ساز ColdSnap

بستنی ساز ColdSnap

بستنی ساز ColdSnap به عنوان یکی از محصولات جذاب نمایشگاه CES 2021 شناخته می شود که مجهز به کپسول های مختلف با طعم های متنوع بوده و در کمتر از 90 ثانیه می تواند انواع دسر و بستنی را آماده کند.

میز بازی اینفینیتی

میز بازی اینفینیتی 

میز بازی اینفینیتی در واقع یک میز مجهز به صفحه نمایشگر لمسی است که به راحتی می توان در کنار اعضای خانواده از انجام بازی های مختلف لذت برد.

ربات های آینده نگرانه سامسونگ

ربات های آینده نگرانه سامسونگ

شرکت سامسونگ همیشه با دستی پر در نمایشگاه CES شرکت می کند و یکی از محصولاتی که حضور آن در لیست جالب ترین گجت های نمایشگاه CES 2021 ضروری تلقی می شود، ربات های آینده نگرانه سامسونگ است که به راحتی می توان تمامی امور نظیر شستن ظروف و یا تمیز کردن خانه را انجام دهد.

داک OWC Thunderbolt 4

داک OWC's Thunderbolt 4

با استفاده از داک OWC Thunderbolt 4 دیگر بر سر درگاه های شارژر دعوا نخواهید کرد! این محصول دارای سه پورت بوده که با SD cards، ابزارهای موسیقی، کابل های شبکه و لوازم جانبی USB سازگاری دارد. داک یا هاب امکان اتصال به دستگاه ‌های متعدد به کامپیوتر را ایجاد می کند و برای افرادی که از کمبود پورت رنج می برند، ایده آل است.

دستگاه فشار خون Omron VitalSight

دستگاه فشار خون Omron VitalSight

کنترل سلامت با استفاده از ساعت های هوشمند برای اکثر افراد قابل توجه است. این دستگاه می تواند فشار خون را اندازه گیری کند و یه صورت خودکار در صورت هر گونه خطر و یا حمله قلبی هشدار دهد.

بیشتر بدانید:

نخستین روز نمایشگاه CES 2021 چگونه گذشت؟

نسل جدید یخچال های Bespoke سامسونگ در CES 2021

نسل جدید یخچال های Bespoke سامسونگ در CES 2021

نسل جدید یخچال های Bespoke سامسونگ در CES 2021 رونمایی شد که به دلیل طراحی چشمگیر و امکان سفارش در طرح ها و رنگ های متنوع در لیست جالب ترین گجت های نمایشگاه CES 2021  قرار گرفته است.

اکسسوری های بازی Otterbox

اکسسوری های بازی Otterbox

اکسسوری های بازی Otterbox به منظور حفاظت از گوشی های کاربران طراحی و تولید شده است که شامل چند محصول شده و از 25 ژانویه در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

آینه Gentex

آینه Gentex

آینه Gentex مجهز به یک صفحه نمایشگر در کنار آینه شیشه جلو است که دید کاملی از عقب و سرنشینان خودرو را در اختیار کاربر قرار می دهد. 

لپ تاپ گیمینگ ROG Flow X13 ایسوس

لپ تاپ گیمینگ ROG Flow X13 ایسوس 

لپ تاپ گیمینگ ROG Flow X13 ایسوس دارای وزن سبکی بوده که مجهز به GPU داخلی است.

عینک های نسل بعد

عینک های نسل بعد

عینک های هوشمند از 8 سال گذشته که گوگل گلس معرفی شد، به یکی از جذاب ترین گجت های بازار فناوری تبدیل شد. معرفی Vuzix MicroLED در نمایشگاه CES 2021  در واقع جدیدترین پیشرفت های این حوزه را به نمایش گذاشت. این محصول دارای یک پروژکتور به اندازه یک پاک کن مداد است.

ربات های ضدعفونی کننده

ربات های ضدعفونی کننده

ویروس کرونا یکی از چالش های جدی در سال قبل و البته امسال تلقی می شود و به همین دلیل شرکت های تولید کننده به دنبال ارائه محصولاتی برای مقابله با این بیماری هستند. ربات Ubtech’s Adibot مجهز به اشعه UVC برای ضدعفونی کردن محیط های کوچک و خانه است. با توجه به اهمیت مقابله با این بیماری جای تعجب ندارد که این ربات در لیست جالب ترین گجت های نمایشگاه CES 2021 قرار بگیرد.

وسایل کمک شنوایی Oticon

وسایل کمک شنوایی Oticon 

شرکت Oticon با معرفی یک گجت تحولی عظیم در وسایل کمک شنوایی به پا کرده که به لطف آن می توان صدا ها را بهتر شنید و بیشتر مصارف درمانی دارد. این دستگاه صدا ها را می تواند همانند مغز انسان پردازش کند.

نسل بعدی روتر Linksys

نسل بعدی روتر Linksys

روتر Linksys AXE8400 tri-band از نوع وای فای 6 بوده که آخرین نسل وای فای را با عملکردی فوق العاده در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

هواپیمای بدون سرنشین مسافربری کدیلاک

هواپیمای بدون سرنشین مسافربری کدیلاک

خودرو پرنده VTOL اولین طراحی جنرال موتورز در تحرک هوایی است که در واقع چشم انداز حمل و نقل تلقی می شود و فعلا در حد کانسپت است.

لپ تاپ گیمینگ ROG Strix Scar 17

لپ تاپ گیمینگ ROG Strix Scar 17

لپ تاپ گیمینگ ROG Strix Scar 17 ایسوس یکی از محصولاتی بود که در میان طرفداران فناوری بسیار مورد استقبال قرار گرفت. از ویژگی های این مدل می توان از سایز 17 اینچی، پنل 1,920×1,080-pixel IPS، نرخ به روزرسانی 360Hz، زمان پاسخ دهی 3 میلی ثانیه و طیف رنگ گسترده 100 درصد sRGB اشاره کرد.

ایرباد  Soundcore Liberty Air 2 Pro

ایرباد  Soundcore Liberty Air 2 Pro

ایرباد  Soundcore Liberty Air 2 Pro نخستین محصولی این شرکت است که دارای قابلیت حذف صدای فعال بوده و لذت شنیدن موسیقی را می تواند دو چندان کند.

ماسک هوشمند Razer

ماسک هوشمند Razer

 ماسک هوشمند و پیشرفته Razer در جریان نمایشگاه CES 2021 با عنوان Project Hazel معرفی شد. این محصول دارای سیستم نورپردازی کروما RGB بوده که به لطف آن شاهد ظاهری جذاب خواهیم بود. از دیگر ویژگی های این مدل می توان از میکروفون و آمپلیفایر داخلی نام برد اما مهمترین قابلیتی که منجر به قرارگیری آن در لیست جالب ترین گجت های نمایشگاه CES شده است، مربوط به سیستم فیلتراسیون قابل تعویض این ماسک حداقل 95 درصد ذرات معلق در هوا می شود.

مانیتور Viewsonic VP3286-8K

مانیتور Viewsonic VP3286-8K

شرکت ViewSonic از چندین مانیتور خود به منظور کار در خانه و یا بازی در نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد اما نسخه پریمیوم این سری با عنوان VP3286-8K شناخته می شود که به عنوان نخستین مدل مجهز به 8K ColorPro  این شرکت لقب گرفته است.

هواپیما بدون سرنشین Airpeak سونی

هواپیما بدون سرنشین Airpeak سونی

هواپیماهای بدون سرنشین Airpeak سونی برای فیلمبرداری و عکس ‌برداری از مناظر و شهر طراحی شده است. این هواپیمای بدون سرنشین کوچکترین هواپیمایی است که می‌تواند دوربین آلفا را با خود حمل کند و تصاویر با کیفیت 4K ارائه دهد.

یخچال فریزر اینستاویو ال جی

یخچال فریزر اینستاویو ال جی

نسل جدید یخچال فریزر اینستاویو ال جی از قابلیت های جدید بهره برده است که به لطف آن می توان درب را از از طریق فرمان صوتی باز و بسته کرد و حتی به دلیل شیوع کرونا مجهز به UV light برای منبع آب شده است که از قابلیت ضدعفونی کردن برخوردار است.

تلویزیون 8K تی سی ال

تلویزیون 8K تی سی ال

تلویزیون سری 6 تی سی ال مجهز به فناوری 8K  شده و از طرفی دیگر قرار است که در سایز 85 اینچی در اختیار مشتریان قرار بگیرد. هر سایزی از این مدل دارای بک لایت Mini-LED و سیستم عامل روکو است و با قیمتی کمتر از مدل های سامسونگ و یا سایر شرکت های تولید کننده روانه بازار خواهد شد.

ریموت کنترل سامسونگ با قابلیت شارژ خورشیدی

ریموت کنترل سامسونگ با قابلیت شارژ خورشیدی

ریموت کنترل Eco سامسونگ با قابلیت شارژ خورشیدی در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد. این مدل همانند سایر ریموت کنترل های این شرکت بوده و تنها تفاوت آن مربوط به استفاده از یک پنل متشکل از سلول خورشیدی می شود که به منظور شارژ کردن باتری داخلی کاربرد دارد.

وان هوشمند Kohler

وان هوشمند Kohler

وان هوشمند Kohler به عنوان یکی از جالب ترین گجت های نمایشگاه CES 2021 و خانه هوشمند شناخته می شود.  این محصول تازه کوهلر می تواند به صورت خودکار دمای آب را تنظیم کند و یا وان را تا سطح مشخصی پر از آب کند. امکان تجربه نورپردازی و یا مه در حمام برای کاربران به وجود آمده است.

زنگ درب تصویری بدون لمس

زنگ درب تصویری و بدون نیاز به لمس

زنگ درب تصویری و بدون نیاز به لمس شرکت Alarm.com با ایستادن در مقابل آن به صدا در می‌ آید و دیگر نیاز به فشار کلید خاصی نیست. این محصول به منظور مقابله با بیماری کرونا طراحی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟