عینک هوشمند لنوو
اخبار لوازم خانگی

حضور عینک هوشمند لنوو در نمایشگاه CES 2021 با فناوری نوین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لنوو با یک گجت پوشیدنی به استقبال CES 2021 آمده است. عینک هوشمند لنوو با نام ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لنوو با یک گجت پوشیدنی به استقبال CES 2021 آمده است. عینک هوشمند لنوو با نام ThinkReality A3 با اتصال به لپ تاپ و مانیتور های هوشمند به عنوان یک نمایشگر مجازی تصاویر را به صورت سه بعدی نمایش می دهد. همچنین اجازه می دهد که با اتصال به این عینک هوشمند دستگاه متصل را از راه دور کنترل کرد. با رونمایی از این محصول متوجه شدیم که در طراحی آن از هدست کوالکام مدل snapdragon نیز استفاده شده است. لازم است بدانید که دو ورژن از هدست کوالکام برای عینک های هوشمند لنوو در نظر گرفته شده که از لحاظ عملکرد تفوت چندانی ندارد اما طراحی آن ها کاملا از هم متفاوت است.

 

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

این عینک به گونه ای ساخت شده که همانند عینک آفتابی معمولی نیست و همانطور که لنوو قول داده بود بیشتر بر روی قابلیت ها و آپشن های آن کار کرده است. زیرا امروزه بیشتر افراد در زندگی روزمره و کار خود با کامپیوتر و لپ تاپ سر و کار دارند به همین خاطر تمرکز این شرکت بیشتر بر روی براورده کردن خواسته های مصرف کنندگان است.

 

در واقع ویژگی اصلی عینک ThinkReality A3 PC اتصال به PC بوده تا بتواند راه نمایشگر های مجازی را در پخش تصاویر مورد نظر هموار سازد. شما می توانید با این عینک بدون هیچ مشکلی حداکثر به پنج صفحه نمایش متصل شوید یعنی با این عینک همزمان می توان بر پنج مانیتور نظارت داشت.

نسخه دوم این عینک ThinkReality A3 یا نسخه صنعتی آن جهت برقرای ارتباط با گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده است. لنوو در  ساخت این نسخه از عینک های خود از چیپست Snapdragon 800  استفاده کرده تا بتوانید برنامه های کلیدی را که سفارشی ساخته شده است را با استفاده از پلت فرم نرم افزار Lenovo ThinkReality اجرا نمایید. این برنامه ها شامل برنامه هایی برای مدیریت انبار ها و محل کار، نرم افزار ها و ابزار های مهندسی، برنامه ها و پلتفرم های مربوط به شغل های دیگر و… می شود.

از قابلیت ها و ویژگی های مشترک هر دو عینک ها این است که از چیپست Snapdragon XR1 بهره مندند و صفحه نمایشگر 1080P با 45PPD برای هر چشم درنظر گرفته شده است.این عینک برای ردیابی به دوربین دوگانه 6DoF و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکاسی، فیلم ها و همچنین تماس های تصویری در نظر گرفته شده و همچنین بلندگو و سه میکروفون نیز دارد.

عینک هوشمند لنوو

چیزی که این عینک ها از آن برخوردار نیستند یک باتری و سیستم پشتیبانی انرژی مصرفی است که البته در عینک های ThinkReality A6 وجود داشت اما با حذف باتری عینک های هوشمند نسبت به مدل های قبلی وزن سبک تری خواهد داشت. این موضوع باعث شده تا برای شارژ کردن دستگاه باید از کابل استفاده نمود، لنوو با استفاده از یو اس بی تایپ C 3.1 امکان شارژ گردن دستگاه را نیز فراهم کرده است.

فریم عینک لنوو تاشو و شکل پذیر است یعنی می توان به راحتی با توجه به سایز بینی و فاصله گوش و چشم آن را تنظیم کرد. شما می توانید دسته عینک را بکشید تا کوچک و یا بزرگ شد و همین کار را نیز می توانید برای قسمتی که روی بینی قرار می گیرد انجام دهید. از ویژگی های جالب عینک هوشمند این است که قابلیت تجویز فوری نمره چشم را دارد . افرادی که از عینک طبی استفاده می کنند همزمان نمی توانند از این عینک هوشمند و عینک خود استفاده کنند اما لنوو با ارائه یک فناوری جالب این مشکل را حل کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟