اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی رباتیک Roidmi شیائومی با قیمتی مناسب وارد بازار شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی یوپین یک برند جالب دیگر از زیر مجموعه شیائومی است که از سری محصولات Roidmi ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی یوپین یک برند جالب دیگر از زیر مجموعه شیائومی است که از سری محصولات Roidmi شیائومی را ارائه می دهد درواقع شیائومی یوپین یک شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی به شمار می آید. یکی از جدید ترین محصولات این برند جاروبرقی رباتیک Roidmi شیائومی نام گذاری شده که ویژگی برجسته آن توانایی تخلیه اتوماتیک کیسه گرد و غبار جاروبرقی است. جاروبرقی رباتیک جزو محصولاتی است که با قیمت مناسب عرضه می شود. قیمت آن در بازار 2999 یوان معادل 463 دلار است.

«ال کا ایران» گزارش می دهد:

 

جاروبرقی رباتیک Roidmi شیائومی مجهز به یک ایستگاه تمیز کننده و جمع آوری گرد و غبار است که با مکش به سمت عقب پس از تمیز کردن به طور خودکار کیسه گرد و غبار را خالی می کند. سپس به طور خودکار گرد و غبار ها را بسته بندی کرده و دارای یک تکنولوژی ضد باکتری و خوشبو کننده اوزون است. ظرفیت کیسه گرد و غبار 3 لیتر بوده که می تواند به طور خودکار محکم بسته شود تا گرد و غبار در محیط پخش نشود.

طبق گفته این شرکت جاروبرقی رباتیک شیائومی مجهز به نسل جدید LDS فوق حساس (فناوری لیدار) است که این توانایی را دارد به سرعت کل خانه را اسکن کند و به طور خودکار نقشه ای را برای حرکت خود ترسیم کرده و مسیر را از طریق الگوریتم SLAM پیدا کند.

علاوه بر موارد ذکر شده، جاروبرقی رباتیک Roidmi یوپین شیائومی به گونه ای طراحی شده تا به تواند به صورت هم زمان و یکپارچه از مکش و لایه روبی را به کار  بگیرد و همچنین  به یک مخزن آب میکروکنترلر هوشمند مجهز است که می تواند به طور هوشمندانه و یکنواخت خروج آب را از طریق تراشه میکروکنترل کنترل و آزاد کند. حجم مخزن آب این دستگاه هوشمند 250 میلی لیتر است که با یک بار حرکت می تواند مساحت 300 متر مربع را پوشش دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟