اخبار لوازم خانگی

راهنمای انتخاب بهترین چرخ‌گوشت

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چرخ‌گوشت، یکی از لوازم برقی است که در همه آشپزخانه ها پیدا نمی‌شود؛ اما در تهیه ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چرخ‌گوشت، یکی از لوازم برقی است که در همه آشپزخانه ها پیدا نمی‌شود؛ اما در تهیه طیف گسترده‌ای از غذاها از این وسیله می‌توان کمک گرفت. غالب افراد، اطلاعات درستی از یک چرخ ‌گوشت باکیفیت ندارند و نمی‌دانند چه نکاتی را در انتخاب آن باید مد نظر داد. در این مقاله سعی می‌کنیم نکاتی که در انتخاب چرخ‌گوشت در زمان خرید آن و راهنمای انتخاب بهترین چرخ‌گوشت را باید مد نظر بگیرید را به صورت مختصر توضیح دهیم تا بتوانید با اطمینان، یک چرخ‌گوشت شگفت انگیز را خریداری کنید.

راهنمای انتخاب بهترین چرخ‌گوشت

نوع چرخ‌گوشت را انتخاب کنید

در راهنما خرید چرخ گوشت، اولین عاملی که باید در نظر بگیرید انتخاب میان چرخ‌ گوشت برقی و دستی است. چرخ گوشت یا دستی است یا برقی و هر یک از آنها دارای فواید و مضرات مشخصی هستند. شما باید تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید در هزینه و مکان صرفه جویی کنید یا در وقت و تلاش. چرخ‌گوشت دستی ارزان تر و کوچکتر است؛ اما شما را ملزم به انجام همه کارها می کند. به همین ترتیب، چرخ‌ گوشت برقی بزرگ تر و گران تر است؛ اما چرخاندن گوشت را به روشی ساده، تبدیل می‌کنند.

تمرکز بر روی کیفت و ماندگاری

یکی از نکاتی که در انتخاب چرخ‌ گوشت باید بدانیم کیفیت دستگاه است. در چرخ ‌گوشت دستی، شما معمولاً شاهد اجسام پلاستیکی قالب خورده خواهید بود، زیرا تولید آنها ارزان ‌تر است؛ اما این قطعات، با دوام هستند و می‌توانند بدنه را در کنار هم نگه دارند. مدل‌های الکتریکی ممکن است شامل بدنه‌ های پلاستیکی باشند. برخی از آنها دارای قاب های فلزی هستند که به طور معمول محکم‌تر می‌باشند.

بهتر است به دنبال یک چرخ ‌گوشت با بدنه آلومینیوم ریخته گری باشید، زیرا این یک فلز تجاری است که از مقاومت بالایی برخوردار است.

تیغه از جنس فولاد ضد زنگ

مهمترین عامل بعدی در خرید چرخ ‌گوشت، تیغه برش آن است. زیرا این بخشی است که به شما امکان چرخ کردن گوشت و سبزیجات را می ‌دهد. شما همیشه باید به دنبال مدلی باشید که دارای تیغه های برشی از جنس استنلس استیل باشد تا در طول زمان، سطح شفافیت خود را حفظ کند. فولاد ضد زنگ در برابر زنگ زدگی مقاوم است و از نظر نظافت و بهداشت، کارایی بالایی دارد.

سهولت در استفاده

چرخ‌ گوشتی را انتخاب کنید که استفاده از آن برای شما آسان باشد. سهولت استفاده در چرخ ‌گوشت‌ های دستی مهمتر است، زیرا کار با آنها در مقایسه با مدل‌ های الکتریکی به تلاش بیشتری نیاز دارد. به نحوه قرارگیری خروجی در رابطه با دسته (یا کلید برق در مدل های الکتریکی) و همچنین اندازه و محل قرارگیری لوله تغذیه توجه کنید. این امر بر راحتی و یا دشواری استفاده از چرخ‌گوشت تأثیر می‌گذارد.

اهمیت تمیز کردن را بخاطر بسپارید

چرخ گوشت یکی از وسایلی است که هنگام تمیز کردن، به بیشترین توجه نیاز دارد. از آنجا که قرار است با گوشت خام کار کنید، باقی ماندن هر نوع گوشتی در چرخ ‌گوشت، می تواند منجر به تجمع کپک یا باکتری شود. این آلودگی ها در هنگام استفاده بعدی می توانند به غذای شما منتقل شده و شما را بیمار کند. فولاد ضد زنگ، یک انتخاب عالی است، زیرا تمیز کردن آن بسیار آسان است، به خصوص اگر تیغه ها و صفحات قابل جابجایی باشد.

خدمات پس از فروش

هنگام خرید چرخ‌ گوشت حتماً به خدمات پس از فروش دستگاه و در دسترس بودن تعمیرات چرخ‌ گوشت توجه کنید. به این ترتیب چنانچه دستگاه شما با مشکلی مواجه شد می توانید با مراجعه به این مراکز، به راحتی عیوب احتمالی دستگاه را برطرف نمایید.

نتیجه گیری

وقتی صحبت از انتخاب بهترین چرخ گوشت می‌شود، منظور یافتن ابزاری است که زندگی شما را آسان تر کند. چنانچه مراحل و دستورالعمل های ذکر شده در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی را دنبال کنید راهنمای خوبی در انتخاب بهترین چرخ‌ گوشت برای شما خواهد بود تا بتوانید کارهای خود را سریعتر و آسانتر انجام دهید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟