توسعه شبکه گسترده حمل و نقل جاده‌ای لوازم خانگی انتخاب الکترونیک
اخبار لوازم خانگی

توسعه شبکه گسترده حمل و نقل جاده‌ای لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آئین بهره‌برداری از ناوگان جدید شبکه گسترده حمل و نقل جاده‌ای لوازم خانگی برند ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آئین بهره‌برداری از ناوگان جدید شبکه گسترده حمل و نقل جاده‌ای لوازم خانگی برند های وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با حضور اعضای هیئت مدیره،‌معاونین و‌ جمعی از مدیران ارشد این گروه برگزار شد.

‎به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، هومن پشنگیان، مدیرعامل شبکه لجستیک لوازم خانگی انتخاب الکترونیک در این مراسم با تاکید بر لزوم گسترش روزافزون مرزهای خدمات رسانی این شبکه بزرگ در سراسر کشور، اظهار کرد: توسعه محورهای خدمات‌رسانی به مشتریان محصولات لوازم خانگی برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در صنعت لجستیک و حمل و‌نقل با هدف افزایش سرعت، بهبود کیفیت و کاهش هزینه، یک وظیفه ذاتی برای شبکه لجستیکی انتخاب الکترونیک است.

‎وی افزود: افزایش بی‌سابقه تولید محصولات لوازم خانگی در این گروه صنعتی در بازه زمانی سال جاری به جهت تحقق فرمان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید باعث شده تا توسعه ناوگان حمل و نقل محصولات این گروه در سراسر کشور به یک ضرورت و اولویت لجستیکی تبدیل شود.

‎مدیرعامل شبکه لجستیک لوازم خانگی انتخاب الکترونیک تصریح کرد: بهره برداری از ۱۰ دستگاه خودروی کشنده جدید اختصاصی با امکانات به روز و با سرمایه گذاری بیش از 320 میلیارد ریال برای این شبکه حمل و نقل در کشور فاز ابتدایی توسعه محورهای خدمات رسانی انتخاب الکترونیک در حوزه لجستیکی است و بزودی شاهد توسعه هرچه بیشتر و بهره‌برداری‌های جدید در این حوزه خواهیم بود.
پشنگیان اضافه کرد: پروژه سیستم تحویل و نصب همزمان کالا در خانه مشتریان محصولات لوازم خانگی انتخاب الکترونیک(Home Delivery) به منظور افزایش سطح رضایت مشتریان و همچنین بهبود کیفیت حمل و نقل رایگان کالا با همکاری شبکه گسترده خدمات پس از فروش انتخاب الکترونیک در فاز اول اجرایی خود در استان تهران به بهره‌برداری رسیده و بزودی شاهد بهره‌برداری از این سیستم در 10 استان دیگر کشور خواهیم بود.

توسعه شبکه گسترده حمل و نقل جاده‌ای لوازم خانگی انتخاب الکترونیک

‎منصور سعیدزاده، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نیز در این مراسم با تاکید بر تلاش این گروه صنعتی برای توسعه پایدار کشور، گفت: شبکه گسترده حمل و نقل لوازم خانگی و خدمات پس از فروش انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران، یکی از مزیت‌های منحصر بفرد این گروه بزرگ است.

‎وی افزود: بهره‌برداری از خودروهای اختصاصی جدید ناوگان شبکه حمل و نقل لوازم خانگی انتخاب الکترونیک نیز همچون تندیس سیمین مدیریت مالی و دهمین تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کننده یکی از افتخارات انتخاب الکترونیک در صنعت لوازم خانگی ایران است.

‎سعیدزاده خاطرنشان کرد: جلب رضایت مشتریان و ارائه محصولات در بهترین سطح کیفیت به مردم از اولویت‌های اصلی انتخاب الکترونیک است و بزودی از ابعاد جدیدی از مزیت‌های منحصر بفرد این گروه رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟