آموزش میکاپ عید نوروز در سال 1400
خانم ها بخوانند!

آموزش میکاپ عید نوروز در سال 1400

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هر سال ترند های جدیدی وارد موضوعاتی مانند استایل و آرایش و میکاپ می شوند که ...

نهال وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هر سال ترند های جدیدی وارد موضوعاتی مانند استایل و آرایش و میکاپ می شوند که با انجام این موارد می توانید بسیار زیبا تر از سال قبل شوید پس برای این که از نکات طلایی برای میکاپ عید ۱۴۰۰ استفاده کنید با ما همراه باشید زیرا در این مطلب قصد داریم نکاتی درباره آموزش میکاپ صورت با روش های ساده را بازگو کنیم. خیلی از بانوان علاقه مند به دنبال کردن موضوعاتی نظیر چگونه آرایش یاد بگیریم و یا کدام‌ آرایش مناسب بیرون و … هستند پس اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید بگوییم این مطلب را از دست ندهید.

نکات مهم برای میکاپ عید

آموزش میکاپ عید نوروز در سال 1400

بلد بودن آرایش و میکاپ برای هر خانمی مسئله ی مهمی است و هر بانویی باید بتواند برای تنوع و حس بهتر نسبت به خودش میکاپ مناسب چهره اش را بشناسد و برای این که آرایش متناسب با فرم صورت خود را پیدا کند باید چندین سبک‌ را روی صورت امتحان کرد. امروزه با هزاران ویدیو آموزشی در شبکه های مجازی و اینترنت تقریبا همه ی خانم ها بسیاری از نکات مهم آرایشی را می دانند. در سال های اخیر و علل خصوص امسال آرایش ملایم و نچرال مد شده و در واقع باید به جای پوشاندن ایرادات صورت با آرایش ها غلیظ سعی به رفع ایرادات پوستی، کم پشتی مژه و ابرو و… انجام دهید. در واقع میکاپ عید ۱۴۰۰ می خواهد نچرال بودن را با یک آرایش ساده ولی جذاب نشان دهد. پس ابتدا بهتر است از روتین محافظت از پوست در روز و شب شروع کنیم تا به مسائل دیگر بپردازیم نکاتی که در این مطلب می گوییم برای همه ی افراد مناسب است.

پوست صورت

نکات مهم برای میکاپ عید

انواع ماسک و آبرسان های مختلفی برای محافظت از پوست صورت وجود دارد اما شما می توانید با لوازم های موجود در خانه نیز این ماسک ها را به صورت طبیعی درست کنید. همانطور که می دانید پوست ها انواع مختلفی دارند اما به طور کلی چند روش برای همه ی پوست ها مناسب اند.

۱)استفاده از وازلین برای قسمت های خشک (وازلین تصفیه شده)

۲)ترکیب پوره چای سبز با عسل و قرار دادن آن به مدت پنج دقیقه روی پوست برای شفاف شدن آن

۳)استفاده از خمیر دندان برای قسمت هایی که جوش و یا لک دارند( به کمک یک گوش پاک کن فقط روی جوش ها را بزنید) و به مدت دو دقیقه بعد آن را بشویید.

۴)هر ده روز یک بار صورتتان را اسکراب کنید. بعد از اسکراب حتما از یک نرم کننده و آبرسان برای پوست استفاده کرده تا پوستتان خشک‌ نشود.

۵)برای رفع گودی چشم کیسه چای سبز را بعد از خنک شدن روی آن قرار دهید و بعد از چند دقیقه با ضربه های آرام توسط نوک انگشت ماساژ دهید.

۶)هر روز پوست صورتتان را در جهت های مختلف به مدت پنج تا ده دقیقه ماساژ دهید.

۷)در فصول گرم از یخ برای سفت شدن پوست خود استفاده کنید.

۸)برای رفع دانه های سر سیاه از ماسک ذغال استفاده کنید علل خصوص اگر پوست چربی دارید حتما این روش را امتحان کنید.

مو

نکات مهم برای میکاپ عید

یکی از اصلی ترین زیبایی در چهره هر فردی مو های سالم و پر پشت است که بستگی به ژنتیک و البته رسیدگی خودتان دارد نکات مهم برای داشتن موهایی سالم استفاده از روغن های طبیعی، ماسک مو قبل و بعد از حمام، نوک گیری ماهانه مو، ماساژ پوست سر، استفاده از روش های درمانی و احیا مانند کراتین، مزو و… همه تاثیر فراوانی در رشد و زیبایی مو های شما دارند. یکی از ترکیبات مناسب برای مو های هر فردی استفاده از ماسک موی خانگی با سس مایونز است برای درست کردن این ماسک قبل از حمام ابتدا مقداری روغن نارگیل و سس مایونز به همراه زرده تخم مرغ و روغن زیتون با مقداری عسل ترکیب کنید و به مدت ۱۰ دقیقه به ساقه مو ها بزنید و بعد از ده دقیقه آن را بشویید تا موهایی نرم و لطیف داشته باشید.

مژه و ابرو

آموزش میکاپ عید نوروز در سال 1400

یکی از کاربردی ترین روش های مراقبتی از مژه و ابرو با وازلین است که در هر خانه ای یافت می شود مقداری وازلین را روی برس مخصوص ابرو و مژه بزنید سپس شروع به شانه زدن آن ها کنید بعد از گذشت مدتی متوجه تغییر اساسی در آن ها خواهید شد.

لب

نکات مهم برای میکاپ عید

در فصول سرد به علت سرما معمولا لب ها زود به زود پوسته می دهند برای رفع این پوسته ها هفته ای یکبار از اسکراب لب که می توانید با مقداری شکر، عسل، وازلین و کمی رژ لب درست کنید استفاده کرده و بعد توسط وازلین و یا بالم لب چرب کنید.

بعد از انجام این مراقبت ها حال نوبت به آموزش قدم به قدم آرایش صورت است ابتدا درباره میکاپ روزانه صحبت می کنیم برای سال ۲۰۲۱ و هم چنین عید امسال میکاپ نچرال و طبیعی مد است پس ابتدا با یک‌ مرطوب کننده صورت که کمی حالت شاین هم می تواند داشته باشد صورتتان را مرطوب کنید سپس روی قسمت هایی که لکه هستند مقداری کانسیلر و یا کرم پودر بزنید. حال نوبت فرم دادن به صورت است پس از کانتور متناسب با صورتتان استفاده کنید و مقداری هم از کانسیلر را روی استخوان ابرو، گوشه های چشم بزنید این کار سبب می شود تا چشمانی کشیده تر داشته باشید بعد از انجام همه ی این کار ها نوبت به کشیدن خط چشم ساده و باریک در گوشه چشم و ریمل است قبل از ریمل زدن به مژه ها وازلین بزنید تا ریمل بهتر روی مژه ها بنشیند از رژ گونه هایی با تناژ صورتی و یا نارنجی استفاده کنید و رنگ رژ لبتان هم‌ یک رنگ ملایم باشد این مدل آرایش ملایم برای میکاپ روزانه بسیار مناسب است.

در آخر باید بدانید که در سال جدید خبری از میکاپ های شلوغ و پر رنگ نیست و باید طبیعی ترین حالت ممکن را روی چهره تان ایجاد کنید فرق نمی کند  که برای یک آرایش روزمره باشد یا عید دیدنی در هر صورت باید از میکاپ ملایم استفاده کنید هم چنین استفاده از هایلایتر را برای براق شدن بخشی از صورتتان فراموش نکنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟