کالای قاچاق در هندیجان
اخبار لوازم خانگی

۱۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در هندیجان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی شامگاه چهارشنبه اظهار داشت: در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی شامگاه چهارشنبه اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان هندیجان با اقدامات اطلاعاتی از نگهداری کالای قاچاق در سه انبار بزرگ مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری عوامل انتظامی هندیجان محل دقیق دپوی کالای قاچاق را در این شهرستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی از انبارها بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از این انبارها تعداد ۶۷۴ دستگاه تلویزیون، ۲۴ دستگاه کولر گازی، ۲۵۶ دستگاه آبمیوه گیری، ۳۲۹ دستگاه یخچال فریزر ، ۲۲۰ دستگاه جاروبرقی، ۱۲۳ دستگاه ماشین لباسشویی و تعداد هشت دستگاه پنل کولر و در مجموع یک هزار و ۶۳۴ دستگاه لوازم خانگی فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ایرنا، سردار صالحی با اشاره به اینکه با دستور مرجع قضایی این انبارها پلمب شدند گفت: پلیس با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، با تمام توان با این پدید شوم قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

پیش از این نیز در هشتم اسفندماه فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۳۰ میلیارد ریال لوازم خودرو قاچاق در شهرستان اهواز خبر داده بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟