لوازم خانگی احتکار شده
اخبار لوازم خانگی

کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش حدود ۶ میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش حدود ۶ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه کشف و اقلام ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش حدود ۶ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه کشف و اقلام آن توقیف شد.

بیگلری معاون بازرسی سازمان صمت استان گفت : در بازرسی‌های انجام شده از انبار‌های سطح شهر، بازرسان موفق به کشف یک انبار لوازم خانگی احتکاری شدند که پس از بررسی اطلاعات این انبار، مشخص شد صاحب انبار مذکور اقدام به ثبت مکان مورد نظر در سامانه جامع انبار‌ها نکرده و هیچ‌گونه ورود و خروج کالایی نیز از این انبار ثبت نشده است.

او از کشف ۱۰۶ دستگاه کولر آبی و ۲۷ دستگاه آبگرمکن در این انبار خبر داد و گفت : بر اساس ماده ۶۰ قانون نظام صنفی، پرونده تخلف احتکار برای صاحب این انبار به ارزش حدود ۶ میلیارد ریال تشکیل و برای صدور حکم لازم به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند .

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟