خط تولید گوشی هوشمند ال جی برای لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

خط تولید گوشی هوشمند ال جی برای لوازم خانگی استفاده می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیران غول فناوری کره جنوبی بعد از متوقف شدن تولید گوشی های هوشمند تصمیم ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیران غول فناوری کره جنوبی بعد از متوقف شدن تولید گوشی های هوشمند تصمیم گرفتند که از خط تولید گوشی هوشمند ال جی برای لوازم خانگی استفاده کنند. این شرکت پس از تصمیم به خروج از بازار تلفن های هوشمند و عدم یافتن خریدار برای خط تولید خود در بندر شمالی های فونگ این تصمیم را گرفته اند.

خط تولید گوشی هوشمند ال جی برای لوازم خانگی

آژانس خبری یونهاپ روز سه شنبه هفته گذشته گزارش داد که این شرکت تحولات لازم را در طی سال جاری به پایان می رساند در حالی که هم اکنون بیش از 16000 کارگر در این کارخانه مشغول به کار هستند.

یونگ های جین ، رئیس ال جی الکترونیکس در ویتنام گفت: “خروج ما از بازار گوشی هوشمند و استفاده از خط تولید گوشی هوشمند ال جی برای لوازم خانگی بخشی از برنامه ال جی برای بازسازی سبد محصولات اساسی این کمپانی است.

خط تولید گوشی هوشمند ال جی برای لوازم خانگی

ال جی خط تولید خود را در های فونگ با فاصله ای حدود دو ساعت در شرق هانوی  در سال 2015 راه اندازی کرد. در این کارخانه ال جی به تولید  لوازم خانگی ، تلفن های هوشمند و دستگاه هایی برای درون خودرو پرداخته است.

پیش از این در یک گزارش Business Korea گفته بود که این غول فناوری تصمیم گرفته است در تجارت به ضرر و تولید تلفن همراه خود را خاتمه دهد اما هنوز نتوانسته است خریدار بزرگترین کارخانه تلفن های هوشمند خود را در های فونگ پیدا کند. در این گزارش ذکر شده است که سازندگان گوشی های هوشمند ویتنامی امکانات خاص خود را دارند  به همین دلایل قیمت آن ها نسبت به کارخانه ها دیگر بیشتر بوده و  شرکت های محلی قادر به پرداخت مبلغ زیادی برای خرید کارخانه LG نیستند.

خط تولید گوشی هوشمند ال جی برای لوازم خانگی

با این حال هفته گذشته در جلسه ای با یک  آژانس سرمایه گذاری خارجی تحت وزارت سرمایه گذاری و برنامه ریزی، رهبران ال جی گفتند که کارخانه تولید گوشی های هوشمند در های فونگ همچنان به طور عادی کار می کند. به گفته این سازمان، ال جی در حال ساخت یک کارخانه جدید 4 هکتاری برای تولید یخچال در آنجا است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟