همزن جدید کنوود در بازار استرلیا
اخبار لوازم خانگی

عرضه همزن جدید کنوود در بازار استرلیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گزارشات اخیر از عرضه همزن جدید کنوود در بازار استرلیا خبر می دهند. این ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گزارشات اخیر از عرضه همزن جدید کنوود در بازار استرلیا خبر می دهند. این محصول یکی از لوازم آشپزخانه با ترکیبی از پیشرفته ترین نوآوری بوده و آن گونه که شرکت کنوود ادعا می کند این دستگاه یکی از با کیفیت ترین و پرکاربردترین همزن های موجود در بازار است که در استرلیا عرضه می شود. کمپانی کنوود نام این همزن پیشرفته خود را Cooking Chef XL انتخاب کرده و شما می توانید در بازار استرلیا با این نام این همزن را خریداری کنید. قیمت این محصول در بازار استرلیا  1999 دلار است.

همزن جدید کنوود در بازار استرلیا

از آنجایی که این همزن قابلیت انتشار گرما را دارد می تواند خدماتی همانند ذوب کردن، بخارپز، پخت آرام، سرخ کردن، تفت دادن و چند نوع پخت دیگر را ارائه دهد. دامنه درجه دمای آن بین 20 الی 180 درجه سیلسیوس است که این نشان می دهد که همزن جدید کنوود می تواد برای پخت اکثر غذا ها مناسب باشد.

همزن جدید کنوود در بازار استرلیا

صفحه لمسی این دستگاه مجهز به امکانات از پیش تعین شده است یعنی شما می توانید برای آماده و پختن هر غذایی تنها برنامه مربوط به آن را انتخاب نموده و منتظر بمانید تا غذای مورد نظر آماده بماند. کاربران همزن جدید کنوود می توانند به کمک اپلیکیشن Kenwood World مواد غذایی داخل ظرف همزن را وزن کنند و همچنین در این برنامه از راهنمای طرز تهیه چندین نوع غذا برخوردار می شوند و البته می توانند رسپس برخی غذا های جدید را در این برنامه برای دیگران ارائه دهند و به اشتراک بگذارند. همچنین همزن جدید کنوود از قابلیت EasyClean برخوردر بوده که یک استیل با دوام برای شستشو در ماشین ظرفشویی با ضمانت مادام العمر ایمن است.

همزن جدید کنوود در بازار استرلیا

 آلیسون کوپیلاری؛ مدیر کنوود استرالیا درباره همزن جدید کنوو در بازار استرلیا گفت: آشپزهای پیشرفته در خانه لوازم آشپزخانه می خواهند تا به کاربران کمک کند با تکنیک های جدید قابلیت های زیادی مورد استفاده قرار بگیرد و با حداقل سر و صدا به کار خود مشغول باشند. همزن Cooking Chef XL کنوود همه این کار را انجام می دهد و کارهای دیگر را نیز با راهنمایی گام به گام ارائه شده توسط برنامه Kenwood می توان انجام داد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟