یخچال مایدیا به سیستم عامل هواوی
اخبار لوازم خانگی

یخچال مایدیا به سیستم عامل هواوی مجهز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی مایدیا یکی از لوازم خانگی جدید خود را در بازار چین عرضه نموده است. به ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی مایدیا یکی از لوازم خانگی جدید خود را در بازار چین عرضه نموده است. به گفته رسانه ها این محصول مجهز به سیستم عامل هارمونی اواس بوده که به کمپانی هواوی تعلق دارد. این سیستم به عنوان سیستم عامل دستگاه های اینترنت اشیاء تعبیه شده و از سال 2019 تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است. بر اساس اخرین اخبار درباره لوازم خانگی عرضه شده مایدیا، یخچال مایدیا به سیستم عامل هواوی مجهز شده و به عنوان اولین یخچال با سیستم عامل هارمونی اواس در جهان شناخته می شود.

یخچال مایدیا به سیستم عامل هواوی

از آنجایی که این محصول یک یخچال هوشمند بوده می تواند قابلیت ها و امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد. این امکانات شامل مطلع ساختن کاربران از داخل یخچال، ارائه تعداد زیادی دستورالعمل پخت به انتخاب خود کاربر و همچنین می تواند با توجه به مواد غذایی موجود در یخچال دستور پخت غذا ارائه دهد. لازم به ذکر است که یخچال فریزر مایدیا می تواند فضای داخلی محفظه را تا دمای صفر درجه برساند و رطوبت آن را کنترل نماید. البته دما و رطوبت را با توجه به مواد غذایی ذخیره شده تنظیم می شود به طور مثال وقتی گوشت را داخل یخچال قرار می دهید می توان تنظیمات یخچال را مطابق با فضای مورد نیاز گوشت تنظیم نمود. این قابلیت کمک می کند تا مواد غذایی همانند میوه و سبزیجات برای مدت طولانی تری تازه باقی بمانند.

یخچال مایدیا به سیستم عامل هواوی

همانطور که می دانید یخچال مایدیا به سیستم عامل هواوی مجهز بوده و دارای حجم 603 لیتری است که 382 لیتر از این حجم برای یخچال و کشو های مواد غذایی بوده در حالی که فضای فریزر 194 لیتر است. این دستگاه در حال حاضر در Huawei Mall با قیمت 7999 یوان (تقریبا 1250 دلار) در دسترس است  اما هم اکنون می توانید آن را با تخفیف ویژه با قیمت  6999 یوان (تقریبا 1100 دلار) خریداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟