تلویزیون فریم 2021 سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون فریم 2021 سامسونگ در بازار هند عرضه خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اوایل روز گذشته (9 ژوئن 2021) خبر فروش تلویزیون فریم 2021 سامسونگ در بازار لوازم ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اوایل روز گذشته (9 ژوئن 2021) خبر فروش تلویزیون فریم 2021 سامسونگ در بازار لوازم خانگی هند منتشر شد. این تلویزیون های جدید مجهز به نمایشگرهای QLED با کیفیت 4K بوده  و در چهار سایز مختلف عرضه می شود که بزرگترین آن 65 اینچ است.

تلویزیون فریم 2021 غول فناوری کره جنوبی جدید ترین و یکی از تلویزیون ها برتر بوده که وارد بازار هند شده است. درباره مشخصات این تلویزیون سامسونگ باید بدانید که از یک صفحه نمایش 4K بهره می برد که ادعا شده 100 درصد حجم رنگ ممکن را ارائه می دهد و همچنین از فناوری Quantum Dot پشتیبانی می کند. زیر قاب تلویزیون The Frame یک تراشه Quantum Processor 4K قرار گرفته است که عملکردهای ارتقا یافته تلویزیون را همانند تنظیمات صدا SpaceFit Sound بهینه سازی خواهد کرد.

تلویزیون فریم 2021 سامسونگ

جالب است بدانید که سامسونگ برای این تلویزیون بیش از 1400 تصاویرهنری از پیش بارگیری کرده که حتی در زمانی که دستگاه خاموش است می توان آن ها را بر روی صفحه به نمایش گذاشت. این ویژگی برای تلویزیون ها فریم با حاشیه های قابل تنظیم در نظر گرفته شده که قاب آنها 46 درصد نسبت به مدل های قبلی نازک تر شده است. این قابلیت باعث می شود تا تصاویر پخش شده کاملاً شبیه به یک قاب عکس واقعی باشند. بر خلاف برخی از مدل های قبلی تلویزیون های فریم سامسونگ که 500 مگابایت فضای ذخیر سازی داشتند، در تلویزیون فریم 2021 سامسونگ 6 گیگا بایت فضای ذخیره سازی داخلی ارائه می شود.

علاوه بر این، تلویزیون سامسونگ از دستیارهای صوتی Bixby و Alexa به همراه AirPlay 2 نیز پشتیبانی می کند. قیمت تلویزیون Frame 2021 از 61990 روپیه هند (تقریبا 850 دلار آمریکا) شروع می شود و در اندازه های 43 اینچ ، 50 اینچ ، 55 اینچ و 65 اینچ در دسترس قرار خواهد گرفت. این تلویزیون از 12 ژوئن برای خرید در دسترس خواهد بود و اگر ساکن هند هستید می توانید آن را از وب سایت رسمی شرکت آمازون و Flipkart خریداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟