تلویزیون Mi سری 6 شیائومی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون Mi سری 6 شیائومی 28 ژوئن در چین عرضه خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در طول سال های اخیر شیائومی به عنوان برندی شناخته شده در بازار تلویزیون های ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در طول سال های اخیر شیائومی به عنوان برندی شناخته شده در بازار تلویزیون های هوشمند فعالیت های زیادی را انجام داده است. این شرکت به طور متوالی در چین رتبه یک تلویزیون های هوشمند را از آن خود کرده و جالب است بدانید که این کمپانی حتی در بازار هند برای مدتی جایگاه تلویزیون سامسونگ را گرفته بود. به همین دلیل به گسترش و تولید محصولات خود در تحت برند Mi و Redmi TV ادامه داده است. هنوز مدتی طولانی از عرضه سری Mi TV EA 2022 نگذشته است که این برند تصمیم دارد تلویزیون Mi سری 6 شیائومی را در چین عرضه نماید.

شیائومی در کانال رسمی Mi TV اعلام کرد در تاریخ 28 ژوئن فروش تلویزیون هوشمند Mi سری 6  شیائومی در بازار چین آغاز خواهد شد. این اعلامیه همچنین نشان داد که این تلویزیون پرچم دار تلویزیون های هوشمند شیائومی خواهد بود. این موضوع همچنین حاکی از آن است که احتمالاً این محصول قیمت بسیار بالایی نخواهد داشت.

تلویزیون Mi سری 6 شیائومی

ما انتظار داریم سری Mi TV 6 از سری Mi TV 5 که برای اولین بار در نوامبر 2019 در چین ارائه شد، عملکرد بهتری داشته باشد. سری Mi TV 5 از یک صفحه نمایش QLED 4K با دامنه رنگی گسترده NTSC 108٪ استفاده می کند به همین دلیل ما انتظار داریم سری جدید آن از پنل های برتر QLED سامسونگ بهره ببرد.

تلویزیون Mi سری 6 شیائومی

متأسفانه در حال حاضر جزئیات و اطلاعات دیگری در مورد تلویزیون Mi سری 6 شیائومی وجود ندارد اما قطعا با نزدیک شدن به عرضه این محصول مشخصات بیشتری فاش خواهد شد. تلویزیون Mi سری 5 حدودا 2999 یوان ( 428 دلار ) قیمت داشت به احتمال زیاد قیمت تلویزیون Mi سری 6 هم نیز در همین بازه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟