قفل هوشمند اتوماتیک شیائومی
اخبار لوازم خانگی

قفل هوشمند اتوماتیک شیائومی امروز رونمایی خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی اعلام کرده است که امروز (29 خرداد) میزبان رویداد زندگی هوشمند ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی اعلام کرده است که امروز (29 خرداد) میزبان رویداد زندگی هوشمند شیائومی است و در این مراسم از محصولات برتر سال جدید رونمایی خواهد کرد. این کمپانی قبل از شروع مراسم فاش کرده که یکی از این محصولات، قفل هوشمند اتوماتیک شیائومی خواهد بود.

غول فناوری چینی هیچ اطلاعات و یا جزئیاتی درباره این قفل هوشمند شیائومی منتشر نکرده و حتی بر خلاف همیشه که در پوستر های محصولات برخی از ویژگی ها و قابلیت های آن ها را معرفی می کرد، این بار بر روی پوستر قفل هوشمند خود هیچ اطلاعاتی را ذکر نکرده است. شیائومی قصد دارد تا تمامی جزئیات آن را در مراسم امروز فاش نماید.

یکی از مشخصاتی که ما از روی عکس های منتشر شده متوجه آن شدیم، مجهز بودن این قفل هوشمند به یک دوربین دوگانه است. این دو دوربین قطعا امکان نظارت امنیتی در بیرون از خانه و زنگ درب بصری را فراهم می سارند. ما انتظار داریم که از ویژگی های دیگری مانند باز کردن قفل اثر انگشت، باز کردن قفل NFC، باز کردن قفل با بلوتوث و … برخوردار است.

قفل هوشمند اتوماتیک شیائومی

این دستگاه همچنین ظاهرا این دستگاه دارای یک سنسور بین دو لنز دوربین جهت تشخیص چهره است.  این سنسور می تواند یک آنالیزگر با ساختار سه بعدی باشد که کمک می کند تا قفل درب قابلیت تشخیص چهره افراد را داشته باشد.

در حال حاضر منتظر هستیم تا در رویداد ذکر شده قفل هوشمند اتوماتیک شیائومی معرفی شود و با مشخصات آن بیشتر آشنا شویم. قفل هوشمند کاملا اتوماتیک شیائومی دارای یک سیلندر قفل سطح C با سطح صاف بوده که با قیمت 1699 یوان (263 دلار) به فروش می رسد. ما انتظار داریم این قفل جدید نسب به مدل های قبلی گران تر باشد زیرا از ویژگی های پیشرفته تری برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟