اخبار لوازم خانگی

خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس راه اندازی شد / رونمایی از میز ساخت داخل ماشین لباسشویی جی پلاس + تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مراسم خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس و همچنین رونمایی از میز ساخت داخل ماشین ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مراسم خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس و همچنین رونمایی از میز ساخت داخل ماشین لباسشویی جی پلاس صبح امروز چهارشنبه 16 تیر 1400 با حضور مدیران ارشد گلدیران و مدیران بلندپایه کشور برگزار شد.

همچنین دومین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان قزوین به میزبانی کارخانه شرکت صنایع گلدیران واقع در شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد.

تمامی پروتکل های بهداشتی براساس مصوب ستاد مبارزه با کرونا در این مراسم رعایت شده و این گروه تولید کننده لوازم خانگی از ساعت 11 الی 17 میزبان سه رویداد مراسم خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس، رونمایی از میز ساخت داخل ماشین لباسشویی جی پلاس و همچنین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان قزوین خواهد بود.

عباس تابش

عباس تابش؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولیدکنندگان در حاشیه مراسم افتتاحیه خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس گفت : خوشحالیم که شاهد یکی دیگر از افتخارات کشور در حوزه تولید داکت اسپلیت هستیم. امروز به کوری چشم دشمنان صاحب تکنولوژی تولید هستیم و نیازی به واردات کالاهای تولید شده نیست.

عباس تابش گفت : باید در بخش حاکمیت و تمامی بخش هایی که متولی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا هستند تلاش کنیم که از ورود کالای قاچاق جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد : باید مردم نیز پای کار باشند و به جای خرید کالای قاچاق که خدمات شامل آنها نمی‌شود، از کالاهای تولیدی ساخت داخل استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان حمایت افزود : خرید کالای با کیفیت داخلی باعث رشد تولید و کمک به اقتصاد کشور خواهد شد و تنها به واسطه حمایت کامل از بخش تولید ملی می توان به اقتصادی پویا، دست یافت.

امیر عباس کائینی

امیرعباس کائینی؛ مدیرعامل گلدیران در ادامه مراسم افتتاحیه خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس گفت : میزان اشتغال زایی مستقیم گروه گلدیران بیش از ۲۰۰۰ نفر و غیر مستقیم بیش از ۱۳۰۰۰ نفر است.

وی ادامه داد : گلدیران از سال ۱۳۸۵ که فعالیت خود را آغاز کرد توانسته حدود ۸ میلیون دستگاه تولید و روانه بازار کند.

کائینی افزود: آنچه که امروز در این کارخانه مشاهده کردید، اولین کارخانه تولید داکت اسپیلت با موتور اینورتر است.

وی گفت : در حال حاضر میزان داخلی سازی مبلغی و کاهش ارزبری لباسشویی به حدود ۴۹ درصد رسیده است که در زمان حضور ال جی این عدد حدود ۱۳ درصد بود.

مدیرعامل گلدیران گفت : هدف گذاری ما تا پایان سال ۱۴۰۰ رسیدن به عدد ۶۵ درصد داخلی سازی است. امروز با افتخار اعلام می کنیم ۱۸ شرکتی که در پروژه داخلی سازی ماشین لباسشویی جی پلاس به ما کمک کردن در این مراسم دعوت بوده و مفتخریم که بگوییم که بیش از ۲۳۰۰ نفر در این شرکت ها مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس تقریبا 80 متر است که با ظرفیت تولید سالانه 15 هزار دستگاه راه اندازی شده و در مدل های 24، 30، 36 هزار با برق تک فاز و 48 و 60 هزار با برق سه فاز و دو فن موجود است. جالب است بدانید که این شرکت به عنوان اولین تولید کننده داکت اسپیلت اینورتر در ایران  شناخته شده و تمامی دستگاه در داخل سقف نصب می شود.

خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس

خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس

خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس

خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس

خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس

خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس راه اندازی ش

خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس راه اندازی ش

خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس راه اندازی ش

خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس راه اندازی ش

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟