قهوه ساز تمام اتوماتیک اسمگ
اخبار لوازم خانگی

قهوه ساز تمام اتوماتیک اسمگ به بازار راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه قهوه ساز تمام اتوماتیک اسمگ به عنوان Bean to Cup برای تهیه قهوه تنها با ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه قهوه ساز تمام اتوماتیک اسمگ به عنوان Bean to Cup برای تهیه قهوه تنها با لمس یک دکمه به بازار معرفی شد.

قهوه ساز تمام اتوماتیک اسمگ

با همکاری استودیوی طراحی میلانی deepdesign اسمگ توانست دو قهوه ساز  BCC01 و BCC02 را از مجموعه جدید خود را طراحی کند. مجموعه قهوه ساز تمام اتوماتیک اسمگ دارای فشار حرفه ای 19 بار، سیستم گرمایش ترموبلاک، دستگاه آسیاب از جنس استیل ضد زنگ و هفت فرایند مختلف برای تهیه قهوه است. کاربرانی که علاقه مند به تهیه نوشیدنی قهوه به وسیله دانه های آن هستند می توانند یکی از این دو محصول را تهیه نمایند.

قهوه ساز تمام اتوماتیک اسمگ

قهوه ساز BCC02 علاوه بر موارد ذکر شده، همچنین قادر است به کمک بخار شیر را گرم نماید و آن را به حالت فوم دربیاورد. به وسیله این قابلیت قهوه ساز BCC02 می تواند کاپوچینو و لاته تهیه نماید.

قهوه ساز تمام اتوماتیک اسمگ

وین کمپبل، مدیر عامل اسمگ گفت: استرالیایی ها قهوه دوست دارند و اکنون می توانند بسیار راحت و تنها با فشردن یک دکمه یک فنجان قهوه درست کنند.

وی گفت: قهوه ساز تمام اتوماتیک Bean to Cup اسمگ کاملا با تکنولوژی اسپرسوی ایتالیایی ساخته شده است که این موضوع باعث شده تا بعد از طراحی نهایی آن، به عنوانی محصولی ایده آل در آشپزخانه برای تهیه قهوه شناخته شود. همچنین این دستگاه به دلیل ظاهری زیبا در دکور آشپزخانه بسیار خوش می درخشد.

قهوه ساز تمام اتوماتیک اسمگ

این مجموعه به زودی از فروشگاه های حضوری اسمگ در استرلیا به فروش خواهد رسید که در چهار رنگ مات سیاه، سفید، قرمز و خاکستری موجود است. دستگاه قهوه BCC01 Bean to Cup با قیمت 1099 دلار و دستگاه قهوه BCC02 Bean to Cup با عصای بخار با قیمت 1299 دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟