ماسک تصفیه هوا ال جی
اخبار لوازم خانگی

ماسک تصفیه هوا ال جی ماه آینده عرضه خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیوع بیماری و همگیری ویروس کرونا در سال 2020 میلادی خلاقیت بسیاری از شرکت های ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیوع بیماری و همگیری ویروس کرونا در سال 2020 میلادی خلاقیت بسیاری از شرکت های فناوری را به منصه ظهور رساند. آنها چندین محصول را در جهت جلوگیری از شیوع ویروس به بازار معرفی نمودند. یکی از اقداماتی که به عنوان یک توصیه جهانی اعلام شد، استفاده از ماسک در مکان های عمومی برای عدم انتشار ویروس از طریق تنفس بود. در همین راستا ماسک تصفیه هوا ال جی در نمایشگاه ایفا سال گذشته رونمایی شد.

این غول فناوری کره ای اکنون از نسخه اصلاح شده دستگاه تصفیه هوا PuriCare ال جی رونمایی کرده . آنطور که پیداست این نسخه جدید از یک میکروفون و بلندگو برای تقویت صدای کاربر هنگام صحبت کردن استفاده می نماید.

ماسک تصفیه هوا ال جی

ماسک تصفیه هوای جدید ال جی با ساختاری سبک تر و کوچکتر دارای یک موتور بهتر نسبت به نسخه قبلی است که فرآیند تصفیه هوا را با کیفیت بالا تری پیش می برد. طراحی زیبا و ارگونومیک ماسک باعث شده تا نشت هوا در اطراف بینی را به حداقل رسانده شود.

همانطور که گفته شد نسخه جدید ماسک ال جی از یک میکروفون و بلندگو برخوردار شده که این میکروفون از فناوری LG VoiceON برای تقویت گفتار کاربر و جلوگیری از خفگی صدا استفاده می کنند. باتری 1000 میلی آمپری دستگاه قادر است حداکثر 8 ساعت هوای خالص را برای کاربران فراهم  کند و با شارژ USB شارژ دستگاه در مدت دو ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد.

ماسک تصفیه هوا ال جی

جزئیات قیمت و زمان دقیق در دسترس بودن دستگاه Puricare ال جی در حال حاضر مشخص نیست. با این حال می دانیم که تایلند یکی از اولین کشورهایی است که در ماه آینده این دستگاه را ردر بازار خود عرضه خواهد کرد. لازم به ذکر است که هر بازاری که برای عرضه دستگاه در نظر گرفته شده باشد ال جی تاییدیه مقررات محلی را برای این ماسک دریافت کرده است.

ماسک تصفیه هوا ال جی

ال جی امیدوار است که ماسک تصفیه کننده هوا بعد از ویروس کرونا نیز بتواند به کاربران کمک کند. زیرل با استفاده از ماسک صورت Puricare Wearable Purifier Air ال جی می توان تأثیر آلودگی هوا را که بیشتر مراکز شهری جهان دیده می شود را کاهش داد. همچنین این ماسک می تواند برای ورزشکاران و سایر افرادی که تمایل به تنفس هوای با کیفیت و پاک در فعالیت های روزانه خود دارند مفید باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟