مجموعه لوازم خانگی کوچک اسمگ
اخبار لوازم خانگی

مجموعه لوازم خانگی کوچک اسمگ گسترش خواهد یافت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا اخبار لوازم خانگی جهان حاکی بر این است که مجموعه لوازم خانگی کوچک ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا اخبار لوازم خانگی جهان حاکی بر این است که مجموعه لوازم خانگی کوچک اسمگ در حال گسترش است و به این مجموعه مینی کتری و همزن دستی اضافه خواهد شد. طبق گفته های اسمگ، این مجموعه در ماه دستامبر به بازار عرضه می شود و علاقه مندان می توانند آن را خریداری نمایند.

محصولات جدید مجموعه لوازم خانگی کوچک اسمگ توسط Matteo Bazzicalupo و Raffaella Mangiarotti طراحی شده اند البته این اولین همکاری این دو طراح با اسمگ نبوده است به همین خاطر این دو نفر به خوبی خواسته اسمگ و مشتریان آن ها را می شناسد. این موضوع باعث شده تا مینی کتری و همزن دستی اسمگ انتخاب ایده آلی برای فضای کوچک آشپزخانه باشد.

مجموعه لوازم خانگی کوچک اسمگ

همزن دستی با نام HMF01 می تواند برای پخت انواع کیک، شیرینی، بیسکوییت و انواع خمیر ها به شما کمک کند. این محصول با دسته ی کروم دارای یک صفحه نمایش LED برای نظارت بر سرعت و زمان است. همزن دستی HMF01 اسمگ در زمان مشخص شده با قیمت 189 دلار در دسترس خواهد بود.

همزن دستی اسمگ با 9 سرعت و موتور 250 وات دارای سه سری فولادی ضد زنگ شامل ویسک، میکس کننده صاف و قلاب خمیر است. این محصول در رنگ های مشکی، سفید، قرمز، کرم، سبز پاستلی، صورتی پاستلی و آبی پاستلی موجود است.

مجموعه لوازم خانگی کوچک اسمگ

مینی کتری KLF05 اسمگ از توان 1400 وات و ظرفیت 800 میلی لیتر و همچنین طراحی دو جداره ی فولاد ضد زنگ در قسمت داخلی برخوردار شده تا دمای آب را حفظ کند و سطح خارجی آن را خنک تر بماند. همچنین دارای پایه گردان 360 درجه با قابلیت ضد لغزش و همچنین خاموش شدن خودکار است.

مینی کتری در رنگ های مشکی، سفید، قرمز، کرم، سبز پاستلی، صورتی پاستلی و آبی پاستلی با حاشیه براق کروم و فولاد ضد زنگ موجود است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟