آیفون 13 اپل رونمایی شد
فناوری

آیفون 13 اپل رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز گذشته همانند هر سال، مراسم رونمایی از محصولات اپل برگزار شد که طی این ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز گذشته همانند هر سال، مراسم رونمایی از محصولات اپل برگزار شد که طی این مراسم از آیفون 13 نیز رونمایی شد و انتظار ها به پایان رسید. طی این مراسم از اپل واتچ سری هفت و دیگر محصولات اپل پرده برداری شد همچنین اپل از آیفون 13 و آیفون 13 پرو مکس با قابلیت پشتیبانی از 4 سیمکارت رونمایی کرد.

برخی از گوشی های هوشمند از فناوری eSIM برخوردار شدند که امکان فعال کردن یک سیم کار مجازی بدون نیاز به سیمکارت معمولی را فراهم می سازد. اما حالا اپل این مشکل را در آیفون 13 و آیفون 13 پرو مکس رفع نموده به طوری که این دو دستپاه از eSIM  دوگانه پشتیبانی می کنند تا کاربران بتوانند به راحتی در صورت نداشتن سیمکارت معمولی از چهار سیم کارت به صورت مجازی استفاده نمایند.

آیفون 13 اپل رونمایی شد

به کمک این قابلیت کاربران آیفون 13 می توانند از سیم کارت های بین المللی و سیم کارت خود زمانی که سفر هستند استفاده نمایند. اما باید توجه داشت که آیا اپل از این قابلیت در کشور مورد نظر پیشتیبانی می کند یا خیز زیرا تنها در چند کشور مشخص می توان از این فناوری استفاده نمود.

مشخصات و قیمت آیفون 13

آیفون 13 در 4 سری ( آیفون 13، آیفون 13 مینی، آیفون 13 پرو ، آیفون 13 پرو مکس) همانند نسخه قبلی خود عرضه شد. آیفون 13 مینی 5.4 اینچی جانشین آیفون 12 مینی بوده در حالی که آیفون 13 6.1 اینچی جایگزین آیفون 12 است. همانطور که بیشتر متخصصین تاکید نمودند هر دو مدل جدید آیفون 13 از نظر طراحی تقریباً مشابه مدل های مشابه آیفون 12 هستند. مدل های آیفون 13 در رنگ های صورتی، آبی، نیمه شب (مشکی)، ستاره ای (نقره ای/طلایی) و قرمز موجود است.

آیفون 13 اپل رونمایی شد

آیفون 13 و آیفون 13 مینی نشان دهنده یک جهش بزرگ در طراحی دوربین با پیشرفت در سخت افزار هستند که عکس ها و فیلم های با کیفیتی را ارائه می دهند. همچنین از دوربین جدید واید، با پیکسل 1.7 میکرومتر ، بزرگترین سنسور موجود در سیستم دوربین دوگانه آیفون برخوردار است. آیفون 13 قادر است 47 درصد نور زیاد محیط را برای نویز کمتر و نتایج روشن تر جمع آوری کند. اپل فناوری OIS سنسور  معرفی کرده که در آیفون 12 پرو مکس و در هیچ تلفن هوشمند دیگری یافت نمی شود حتی در iPhone 13 جمع و جورتر مینی نیز این فناوری وجود ندارد. این سنسور را به جای لنز گذاشته می شود تا عکس ها از ثبات بیشتری برخوردار شوند.

این گوشی ها در ظرفیت اولیه 128 گیگابایت با دو برابر فضای ذخیره سازی و همچنین 256 گیگابایت و 512 گیگابایت در دسترس قرار می گیرد. همچنین گفته می شود که این گوشی جدید اپل از 4 هسته گرافیکی نیز برخوردار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟