تلویزیون DVLED ال جی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون DVLED ال جی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول فناوری کره ای، ال جی الکترونیکس از تلویزیون LED هیولای خود با نمای ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول فناوری کره ای، ال جی الکترونیکس از تلویزیون LED هیولای خود با نمای مستقیم رونمایی کرد. این تلویزیون منحصر بفرد دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ و سیستم سینمای خانگی فوق العاده برای بخش محتوا های بسیار با کیفیت کاربران است. تلویزیون DVLED ال جی با ویژگی های مشابه به تلویزیون The Wallسامسونگ می پیوندد.

تلویزیون DVLED ال جی

تلویزیون DVLED  ال جی یا تلویزیون Direct View LED ال جی با تکیه بر اساس ساختار معمولی صفحه نمایشگر های LED برای ایجاد یک نما در اندازه ی دلخواه قادر است در مقیاسی مشخص تلویزیون به اندازه دلخواه تغییر کند این در حالیست که این قابلیت برای تلویزیون The Wall سامسونگ در نظر گرفته نشده است. در واقع این امکان وجود دارد که کاربران از 81 اینچ تا 325 اینچ به صورت دلخواه یک سایز را متناسب با اندازه اتاق خود انتخاب نمایند.

تلویزیون DVLED ال جی

شما می توانید از نسبت تصویر 16: 9 استفاده نمایید همچنین می توانید نسبت 32: 9 را داشته باشید که به شما این امکان را می دهد تا چندین فیلم را به طور همزمان تماشا کنید. جالب است بدانید که این سیستم کیفیت 4K و 8K داشته که متکی بر بیش از  33 میلیون دیود است همچنین پیکربندی 2K (تک یا دوگانه) دارد. پلتفرم و یا سیستم عامل این تلویزیون WebOS بوده که برای ارائه قابلیت های تلویزیون هوشمند در دسترس قرار گرفته است.

تلویزیون DVLED ال جی

لازم است بدانید که هیچ قیمت ثابتی تلویزیون DVLED  ال جی همانند تلویزیون The Wall سامسونگ وجود ندارد زیرا عمدتا به دلیل تفاوت در نصب و سایر قابلیت های سفارشی که با نصب همراه ارائه می شود این قیمت تغییر پذیر شده است. با این تخمین زده می شود که کمترین قیمت این صفحه نمایش 30000 دلار باشد و گران ترین قیمت این تلویزیون غول پیکر کمتر از تلویزیون رول شوند اولد ال جی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟