همکاری آنر و مایکروسافت
اخبار لوازم خانگی

همکاری آنر و مایکروسافت برای توسعه سیستم های هوشمند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی آنر یکی از زیر مجموعه های برند هواوی بود که سال گذشته اعلام شد این ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی آنر یکی از زیر مجموعه های برند هواوی بود که سال گذشته اعلام شد این شرکت از هواوی جدا شده است و حالا برند مستقل به شمار می آید. حال شرکت آنر از گسترش همکاری استراتژیک خود با شرکت مایکروسافت خبر داده است. همکاری آنر و مایکروسافت در جهت توسعه هوش مصنوعی و ایجاد استراتژی های فناوری آینده نگر خواهد بود.

این کمپانی چینی گفته است که اصلی ترین هدف ما از این همکاری نهایت حمایت از استراتژی 1+8+N جهانی آنر است. در همین راستا آنر از لپ تاپ  MagicBook V 14 خود به عنوان یکی از اولین لپ تاپ های جهان که از قبل سیستم عامل ویندوز 11 بر روی آن نصب شده است رونمایی کرد.

همکاری آنر و مایکروسافت

 آنر استراتژی همه جانبه 1+8+N را برای توسعه گجت های هوشمند با تمرکز بر هوش مصنوعی و تلفن های هوشمند به عنوان هسته اصلی پلتفرم معرفی کرده اما سایر محصولات مانند نوت بوک، تلویزیون هوشمند، تبلت، گجت های پوشیدنی هوشمند، هدفون و روترها نیز شامل حال این توسعه می شوند.

همکاری آنر و مایکروسافت

این شرکت از پردازش ابری و فناوری هوش مصنوعی مایکروسافت در محصول و خدمات خود مانند دستیار هوشمند YOYO ، ابزارهای همراه ، دستیار سفر AI ، خدمات رفاهی و خدمات ترجمه استفاده می کند. پس از آن که آنر کاملا مستقل شد اولین شرکتی که حاضر به همکاری و تعمین کننده این کمپانی چینی شد، مایکروسافت بود. در همین جهت آنر تصمیم گرفته تا از ویندوز 10 به عنوان سیستم عامل رسمی جهانی خود برای رایانه های خود استفاده کند.

همکاری آنر و مایکروسافت

خالی از لطف نیست اگر بدانید لپ تاپ MagicBook V 14 آنر در مراسم Smart Life Product یا لوازم زندگی هوشمند که در تاریخ 26 سپتامبر برگزار می شود، به طور رسمی پرده برداری می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟