لوازم خانگی هوشمند شیائومی
اخبار لوازم خانگی

سری جدید لوازم خانگی هوشمند شیائومی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری جدید لوازم خانگی هوشمند شیائومی معرفی شد که در این لیست کتری هوشمند، ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری جدید لوازم خانگی هوشمند شیائومی معرفی شد که در این لیست کتری هوشمند، چراغ مطالعه شارژی هوشمند و چراغ خواب هوشمند وجود دارد. نسخه های قبلی این محصولات در سبد کالای شیائومی حضور داشته و نمی توان گفت جدید هستند اما نسل جدید این سری کاملا به روز شده و مجهز به انواع فناوری های پیشرفته هستند.

کتری هوشمند شیائومی 2 (XIAOMI SMART KETTLE 2)

کتری هوشمند شیائومی 2 (XIAOMI SMART KETTLE 2)

کتری هوشمند شیائومی 2 نخستین محصولی است که در سری جدید لوازم خانگی هوشمند شیائومی قرار می گیرد. طراحی جالب و ساده این دستگاه در نگاه اول جلب توجه می کند. دسته این کتری به گونه ای طراحی شده تا دست احساس راحتی بیشتری داشته باشد و از طرفی پر کردن کتری به راحتی انجام شود.

از دیگر تغییرات کتری هوشمند شیائومی 2 می توان به افزایش ظرفیت آن اشاره کرد. نسل قبلی این کتری با گنجایش 1.5 لیتر عرضه می شد در حالی که نسل دوم کتری هوشمند شیائومی دارای ظرفیت 1.7 لیتر است. این کتری از یک ساختار دو لایه در داخل و خارج بهره برده که می تواند مانع از بروز سوختگی شود. مخزن داخلی از جنس استیل ضد زنگ با کیفیت بوده و قسمت خارجی در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است و از طرفی تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود.

این لوازم خانگی هوشمند جدید شیائومی دارای یک شاسی حرارتی با توان 1800 وات است که در کمتر از دو دقیقه می تواند آب را جوش بیاورد. این مدل از ترموستات  STRIX استفاده می کند که به محض رسیدن آب به نقطه جوش برای ایمنی بیشتر حرارت را به صورت خودکار متوقف می کند. این دستگاه با قیمت 15 دلار یا 99 یوان به فروش می رسد.

چراغ مطالعه شارژی هوشمند MIJIA

کتری هوشمند شیائومی 2 (XIAOMI SMART KETTLE 2)

چراغ مطالعه شارژی هوشمند MIJIA با یک باتری یون لیتیومی 2000mAh و 100 درصد روشنایی عرضه می شود که می توان 40 ساعت از این دستگاه شارژی استفاده کرد. از طرفی دیگر امکان مشاهده میزان شارژ باتری از طریق اپلیکیشن فراهم شده است.

کاربران در صورت تمایل می توانند رنگ دما و روشنایی را شخصی سازی کرده و بروی سه حالت تنظیم کنند. این محصول خانه هوشمند می توان تا به محض به صدا در آمدن زنگ درب به کاربر هشدار دهد.  یکی از ویژگی های جالب این دستگاه خاموش شدن لامپ های سایر اتاق ها با روشن شدن چراغ خواب است. این چراغ خواب هوشمند شیائومی با دستیار صوتی این شرکت سازگاری داشته و با قیمت 120 یوان یا 20 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

چراغ خواب هوشمند MIJIA

کتری هوشمند شیائومی 2 (XIAOMI SMART KETTLE 2)

چراغ خواب هوشمند MIJIA آخرین محصول از سری جدید لوازم خانگی هوشمند شیائومی است که امکان تنظیم آن از یک تا 60 دقیقه برای خاموش کردن نور وجود دارد و از دیگر کارایی آن می توان به حسگر روشنایی برای وصل شدن به سایر وسایل اشاره کرد. قیمت این محصول تنها 5 دلار یا 29.9 یوان بوده که امکان خرید آن برای اکثر افراد وجود دارد.

این چراغ خواب هوشمند دارای طراحی به شکل استوانه است که با وزن 41 گرم و ضخامت 38 میلی متر به فروش می رسد. اندازه جمع و جور این محصول منجر شده تا در هر اتاقی جای داشته باشد و تنها دو سوکت را اشغال کند. برای راه اندازی این دستگاه می توانید آن را لمس کرده و یا از روش های هوشمند مانند فرمان های صوتی یا اپلیکیشن استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟