کاربرد مولتی کوکر تولیپس پلاس در آشپزخانه
اخبار لوازم خانگی

کاربرد مولتی کوکر تولیپس پلاس در آشپزخانه + جدول مشخصات و قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  مولتی کوکر یکی از جدیدترین وسایل آشپزخانه است که با هدف  سرعت بخشیدن به ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  مولتی کوکر یکی از جدیدترین وسایل آشپزخانه است که با هدف  سرعت بخشیدن به امور آشپزی طراحی و ساخته شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد اما برای این که بتوان نهایت استفاده را از این محصول برد باید در ابتدا باید با نحوه استفاده از این دستگاه آشنا شد. تولید کننده های مولتی کوکر در ایران به تعداد انگشت های دست نمی رسد و به همین دلیل ضمن پرداختن به کاربرد مولتی کوکر تولیپس پلاس در آشپزخانه به سوالات رایج مخاطبان نظیر مولتی کوکر چیست پاسخ خواهیم داد.

  • مولتی کوکر چیست
  • تفاوت پلوپز و مولتی کوکر
  • راهنمای استفاده از برنامه های مولتی کوکر تولیپس پلاس
  • مشخصات و قیمت مولتی کوکر تولیپس مدل PC-A443

مولتی کوکر چیست

کاربرد مولتی کوکر تولیپس پلاس در آشپزخانه + جدول مشخصات و قیمت

در پاسخ به سوال مولتی کوکر چیست می توان گفت مولتی کوکر یک دستگاه چندکاره است که با حالت های مختلف پخت و پز خود می تواند چندین غذا را تهیه کند.این دستگاه طراحی شبیه به پلوپز دارد اما می توان از آن به عنوان بخارپز، سرخ کن، آرام پز و زود پز و البته پلوپز بهره برد. تهیه انوان دسر، کیک، برنج، سوپ و غذاهای سرخ کردنی به سادگی توسط این دستگاه انجام می شود. تنظیمات دما در مولتی کوکر به راحتی بوده و به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان و بدون صرف انرژی غذای مورد علاقه خود را آماده کنید.

تفاوت پلوپز و مولتی کوکر

کاربرد مولتی کوکر تولیپس پلاس در آشپزخانه + جدول مشخصات و قیمت

تفاوت پلوپز و مولتی کوکر بیشتر مربوط به کارایی دو دستگاه می شود زیرا از نظر ظاهری بسیار شبیه به یکدیگر هستند اما همان طور که اشاره شد مولتی کوکر یک دستگاه چندکاره است که وظایف پلوپز را می توان در لیست کارهای آن قرار دارد و از پلوپز می توان تنها برای پخت برنج و کیک کمک گرفت. اگرچه قیمت مولتی کوکر نسبت به پلوپز بیشتر است. خرید مولتی کوکر برای افرادی که با کمبود جا مواجه هستند توصیه می شود.

مولتی کوکر تولیپس پلاس چه امکاناتی دارد؟

کاربرد مولتی کوکر تولیپس پلاس در آشپزخانه

مولتی کوکر تولیپس پلاس مدل PC-A443 یا ظرفیت 5 لیتر برای پخت انواع غذا استفاده می شود. این دستگاه کاربرد فراوانی داشته و به کمک آن می توان انواع خورشت، دسر، حلیم، مرغ و گوشت را تهیه کرد. کاربرد این دستگاه تنها به این جا ختم نمی شود و به لطف آن می توان برنج را با سه نوع ته دیگ آماده کرد.

 گرم نگهدارنده

مولتی کوکر تولیپس پلاس مدل PC-A443 دارای گرم نگهدارنده  است. این قابلیت بسیار کاربردی بوده زیرا به شما امکان این را می‌دهد که پس از آماده شدن غذا تا زمان سرو آن را با حفظ کیفیت و بدون تغییر شکل و مزه گرم نگه دارید.کاربرد مولتی کوکر تولیپس پلاس در آشپزخانه

ظرف از جنس تفلون

دیواره داخلی مولتی کوکر تولیپس پلاس از جنس تفلون است که در نتیجه غذا به آن نمی چسبد و راحت جدا می شود.

صفحه نمایش لمسی

برای کنترل بهتر عملکرد‌های این دستگاه تولیپس پلاس و همچنین تنظیم آسان دما یک صفحه نمایش لمسی در نظر گرفته شده که گزینه‌های مربوط به تنظیمات دما، زمان، فشار، و …را می توانید بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

جنس بدنه ABS

ABS معمولا در زمینه تولید بدنه لوازم خانگی کاربرد دارد زیرا عایق حرارتی بوده و از این رو برای ساخت مولتی کوکر استفاده می شود.

مشخصات و قیمت مولتی کوکر تولیپس مدل PC-A443

کاربرد مولتی کوکر تولیپس پلاس در آشپزخانه

دانستن اطلاعاتی در مورد ویژگی و امکانات یک محصول شانس شما را برای خریدی موفقیت آمیز افزایش می دهد. بعد از آشنایی با مولتی کوکر و نحوه عملکرد آن وقت آن رسیده که با بررسی مشخصات و قیمت مولتی کوکر تولیپس پلاس مدل PC-A443 مشتری را پیش از خرید هدایت کنیم.

مشخصات و قیمت مولتی کوکر تولیپس مدل PC-A443

توان:

900 وات

 جنس بدنه:

ABS

 جنس ظرف:

تفلون

 محفظه جمع آوری سیم:

ندارد

ظرفیت:

4 نفر

 طول سیم:

1.3 متر

 پایه ضد لغزش:

دارد

سایر امکانات

تایمر، سنسور لمسی و آلارم سنسور لمسی

 قیمت:

 2,049,200 تومان

 

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟