مزایای فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس + گزارش ویدیویی
اخبار لوازم خانگی

مزایای فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس + گزارش ویدیویی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیوع بیماری کرونا منجر شد تا توجه مردم به سمت کسب و کارهای آنلاین و فروشگاه ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیوع بیماری کرونا منجر شد تا توجه مردم به سمت کسب و کارهای آنلاین و فروشگاه های اینترنتی بیشتر جلب شود و به همین بهانه در یک گزارش ویدیویی به مزایای فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس اشاره خواهیم کرد.

 

بابک موحدی؛ مدیر تجارت الکترونیک شرکت گلدیران در گفتکو با خبرنگار ال کا ایران توضیخاتی در خصوص فعالیت فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس و کانال های فروش این شرکت ارائه داد.

مدیر تجارت الکترونیک شرکت گلدیران در این خصوص عنوان کرد: شرکت گلدیران از کانال های فروش متعدد اقدام به عرضه کالا می کند که از جمله می توان به 14 فروشگاه خرده فروشی و وب سایت این شرکت به آدرس WWW.Goldiranplus.ir  اشاره کرد. گلدیران در حال حاضر 500 نماینده فعال در سراسر کشور دارد که در فروشگاه های مدرن و هایپر استار مستقر هستند.

فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس چگونه کار می کند؟

بابک موحدی با اشاره به کانال های فروش گلدیران گفت: وب سایت گلدیران پلاس به عنوان تنها فروشگاه رسمی آنلاین این شرکت شناخته می شود که امکان خرید تمامی محصولات از این کانال فراهم شده است. از مزایای این وب سایت می توان از امکان خرید محصولات با قیمت مصوب و با گارانتی اصلی نام برد.

موحدی

از طرفی دیگر مشتریان با خرید کالا از وب سایت می توانند محصول خود را به صورت رایگان تحویل بگیرند البته در حال حاضر این قابلیت برای ساکنین شهرهای بزرگ وجود دارد و انتظار می رود تا پایان سال میلادی شاهد گسترش این شبکه توزیع به شهرهای کوچک نیز باشیم.

وی ادامه داد: نصب و راه اندازی محصول یکی دیگر از ویژگی های برتر و مزایای فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس تلقی می شود که بعد از خرید کالا نیازی به تماس با شماره تلفن نیست و تیم لجستیکی که کالا را تحویل می دهند اقدام به نصب و راه اندازی محصول مورد نظر می کنند.

بخش فروش سازمانی فروشگاه گلدیران چه ویژگی دارد؟

مدیر تجارت الکترونیک شرکت گلدیران ادامه داد: یکی از بخش هایی که در وب سایت فروش گلدیران به تازگی راه اندازی شده است، بخش فروش سازمانی است. با توجه تقاضای بالا سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی این بخش در نظر گرفته شده است که به لطف آن امکان رزرو کالا، خرید با قیمت رقابتی، حمل و نصب و کالا با تیم حرفه ای، تیم مشاوره تخصصی و همچنین امکان فروش کالا به پرسنل سازمان ها طی قراردهای دوجانبه و سه جانبه برای ارگان های دولتی و غیر دولتی فراهم شده است.

فروش اقساطی و اعتباری گلدیران

مزایای فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس + گزارش ویدیویی

بابک موحدی از فروش اقساطی کالاهای گلدبران خبر داد و گفت: شرکت گلدیران به تازگی قرارداد هایی را برای فروش اقساطی و اعتباری خود با بانک های رفاه و مهر امضا کرده است که قرار است بانک های بیشتری به این لیست اضافه شوند. شرایط فروش ویژه و اقساطی طی این قراردادها برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شده که امکان تهیه کالای مورد نظر خود از مراکز خرده فروشی و فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس فراهم شده است و طی دو هفته آینده قرار است که این امکان برای فروشگاه های حق العمل کاری نیز اجرا شود.

هر آنچه که باید در مورد فروشگاه های حق العمل کاری گلدیران بدانید

مزایای فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس + گزارش ویدیویی

مدیر تجارت الکترونیک شرکت گلدیران عنوان کرد: فروشگاه های حق العمل کاری گلدیران یکی از روش های جدید برای فروش و تهیه کالا است که نمایندگان فروش حاضر در سراسر کشور می توانند طی این روش با شرکت گلدیران همکاری داشته باشند. عدم نیاز به خرید عمده کالا و پرداخته هزینه های بابت انبار، لجستیک ارسال از مزایای این طرح جدید به شمار می رود.

وی افزود: روش کار در فروشگاه های حق العمل کاری بدین گونه است که کالا به طور مستقیم از موجودی های گلدیران به فروش می رسد و مشتری وجه را به شرکت گلدیران پرداخت کرده و از آن تحویل می گیرد و نماینده های حق العمل کار از کارمزد فروش خود بهره مند می شوند.

مراحل خرید اقساطی از فروشگاه های گلدیران

میثم جزینی؛ مدیرفروش شرکت گلدیران در خصوص آغاز طرح فروش اقساطی عنوان کرد: شرکت گلدیران با توجه به شرایط بازار و امکان خرید آسان تر برای مشتریان طرح فروش اقساطی را اجرا کرد.

جزینی

وی افزود: مصرف کنندگان طی این روش می توانند بدون نیاز به پیش پرداخت و برخورداری از سپرده گذاری در سیستم بانکی با بهره پایین کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

مدیرفروش شرکت گلدیران گفت: طی عبور از 4 مرحله مشتریان  می توانند برای خرید اقساطی کالای مورد نظر خود اقدام کنند. در مرحله اول تنها کافی است که به یکی از کانال های فروش این شرکت مانند مراکز خرده فروشی و یا فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مشتریان در مرحله دوم باید کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند و سپس از طریق پیش فاکتورهای اختصاص یافته در کانال های فروش به بانک عامل معرفی می شوند. در مرحله سوم بعد از مراجعه به بانک و اعتبارسنجی یک تسهیلات برای مشتری ایجاد می شود و در مرحله آخر و یا چهارم مشتری باید به فروشگاه رفته و بعد از انجام تراکنش در اولین فرصت کالای برای وی ارسال می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟