صادرات لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

تمرکز و پیگیری وزیر صمت بر رفع موانع صادراتی/راه اندازی کانون صنعت، دانش و بازار و توجه به ارتقای کیفی لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیرکل انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران بیان کرد: وزیر صنعت،معدن و تجارت بر رفع موانع ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیرکل انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران بیان کرد: وزیر صنعت،معدن و تجارت بر رفع موانع صادراتی متمرکز هستند، اضافه کرد: وزارت صمت به عنوان هسته مرکزی، موضوع را مورد پیگیری قرار خواهد داد.

عباس هاشمی در نشست هم اندیشی با تولیدکنندگان لوازم خانگی و بررسی اهداف و برنامه‌های این صنعت که با حضور وزیر صنعت، معدن تجارت برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: سه محور کیفیت، صادرات و قیمت محصولات لوازم خانگی مورد تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌باشد که بخش خصوصی و تولیدکنندگان نیز نظرات خود را در این خصوص ارایه داده اند.

وی با بیان اینکه قیمت مواد اولیه از مسایل مرتبط با قیمت محصولات لوازم خانگی است، ادامه داد: با توجه به اینکه مواد اولیه با نرخ‌های جهانی محاسبه می‌شود اما افزایش قیمت زیادی در زمینه محصولات تولیدی لوازم خانگی داخلی نداشته‌ایم و قیمت‌ها متعارف بوده است.

تشکیل کانون صنعت، دانش و بازار و توجه به ارتقای کیفی لوازم خانگی

صادرات لوازم خانگی

دبیرکل انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران با تاکید بر ضرورت ارتقای کیفی محصولات ساخت داخل، تصریح کرد: با تشکیل کانون صنعت، دانش و بازار با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر موضوعات فناوری و افزایش روش‌های نوین در تولید کالاهای لوازم خانگی تمرکز نموده ایم که افزایش کیفیت را به دنبال دارد.

هاشمی با اشاره به اینکه وزیر صمت بر رفع موانع صادراتی متمرکز هستند، اضافه کرد: وزارت صمت به عنوان هسته مرکزی، موضوع را مورد پیگیری قرار خواهد داد.

وی گفت: ابزارهای لازم برای افزایش صادرات از جمله تعرفه‌های ترجیحی و افزایش رایزنان بازرگانی صنعتی در سفارتخانه ها هستند که اتاق ایران آمادگی انتخاب رایزنان بازرگانی از بخش خصوصی کارآمد و موثر را دارد و هزینه ها را هم اتاق خواهد داد.

حمایت تشکل‌ها از برنامه‌های فاطمی امین

دبیرکل انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران با بیان اینکه وزیر صمت با اشتراتژی و برنامه جلو می‌رود، این موضوع را بسیار امیدبخش دانست و حمایت تشکل‌ها بصورت کامل از وزیر صمت و برنامه‌های اعلامی وی را اعلام کرد.

گفتنی است، در این نشست تولیدکنندگان لوازم خانگی به بررسی اهداف و برنامه‌های این صنعت با حضور وزیر صنعت، معدن تجارت پرداختند و مهمترین نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟