اولین ساندبار بی سیم تی سی ال
اخبار لوازم خانگی

اولین ساندبار بی سیم تی سی ال به بازار راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از پرفروش‌ترین برند های تلویزیون و شرکت‌های پیشرو در فناوری، روز ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از پرفروش‌ترین برند های تلویزیون و شرکت‌های پیشرو در فناوری، روز گذشته اولین ساندبار بی سیم خود را که منحصراً برای تلویزیون های Roku طراحی شده است، به بازار عرضه نمود. اولین ساندبار بی سیم تی سی ال برای تلویزیون های Roku جدیدترین محصول افزوده شده در مجموعه ساندبار های Alto است که با ارتقا کیفیت صدا به روش خلاقانه و در عین حال ساده قصد دارد تا تلویزیون های روکو را در بازار بی رقیب سازد.

جدیدترین عضو مجموعه Alto این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا از سیستم های سرگرمی خانگی خود لذت بیشتری ببرند، از فناوری صوتی پیشرفته استفاده کنند و مهم تر از هر چیز دیگر آن که به صاحبان تلویزیون Roku تی سی ال صدایی با کیفیت بالا ارائه می دهد.

اولین ساندبار بی سیم تی سی ال

اولین ساندبار بی سیم تی سی ال لذت امکان نصب ساده، دسترسی آسان به تنظیمات صدا و کنترل راحت دستگاه را با هر کنترل تلویزیون Roku ارائه می‌ دهد در واقع با استفاده از ساندبار بی سیم دیگر برای نصب و راه اندازی نیازی به کابل کشی نیست. دستگاه فقط باید به برق وصل شود و برای ارائه صدای بکر با تلویزیون جفت شود. راه اندازی و نصب بی سیم سردرگمی برای اتصال کابل ها به پورت را از بین می برد و به طور خودکار تنظیمات صحیح صدا را در تلویزیون فعال می کند.

اولین ساندبار بی سیم تی سی ال

اولین ساندبار بی سیم تی سی ال، یک بلندگو 2.0 کاناله که به طور انحصاری برای تلویزیون های Roku ساخته شده است، شامل کیت نصب روی دیوار است و می تواند با حداکثر 120 وات به همراه تنظیمات EQ موجود در منوی تنظیمات صدای تلویزیون را منتشر کند. با حالت‌ های صدای تخصصی می‌توان از سرگرمی لذت بیشتری برد و در صورت عدم تماشای تلویزیون، دارندگان ساندبار می‌ توانند تمام موسیقی و پادکست‌های مورد علاقه خود را از طریق برنامه‌ هایی مانند Pandora، Spotify، TuneIn و …. به صورت بی‌سیم از تلفن هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ با بلوتوث پخش کنند.

ساندبار بی سیم تی سی ال هم اکنون با قیمت 179 دلار در فروشگاه های لوازم خانگی در دسترس است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟