رنگ های جدید هوم پاد مینی
اخبار لوازم خانگی

رنگ های جدید هوم پاد مینی اپل اکنون برای خرید در دسترس است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمتر از یک ماه پیش اپل اعلام کرده بود که قرار است رنگ های جدیدی از اسپیکر ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمتر از یک ماه پیش اپل اعلام کرده بود که قرار است رنگ های جدیدی از اسپیکر هوم پاد مینی را به بازار عرضه نماید. اکنون این غول فناوری فروش رنگ های جدید هوم پاد مینی را در  سه رنگ زرد، نارنجی و آبی آغاز کرده است لازم به ذکر است که قبل از این، تنها در دو رنگ خاکستری و سفید به فروش می رسید.

علاقه مندان می توانند رنگ های جدید این اسپیکر هوشمند  را از طریق Apple.com و یا از طریق برنامه Apple Store در ایالات متحده، کانادا و مکزیک خریداری کنند. در برخی از شهر ها مشخص در ایالات متحده و کانادا این شرکت قادر است اسپیکر را همان روز به دست مشتریان برساند.

رنگ های جدید هوم پاد مینی

رنگ های جدید هوم پاد مینی اپل به زودی در کشور و شهر هایی همانند چین، هنگ کنگ، ژاپن و تایوان نیز عرضه خواهد شد. همچنین اپل قصد دارد پس از آن، در اواخر ماه جاری در استرالیا، اتریش، فرانسه، آلمان، هند، ایرلند، ایتالیا، نیوزیلند، اسپانیا و بریتانیا این اسپیکر هوشمند را عرضه نماید.

رقبای اپل در بخش اسپیکر های هوشمند، گوگل و آمازون با بلندگوهای Nest Mini و Echo Dot خود، رنگ‌ های هیجان انگیز و زیبایی را به فروش می رسانند. به طوری که اسپیکر هوشمند Nest Mini گوگل در رنگ های آبی و نارنجی عرضه می شنود و آمازون اسپیکر Echo Dot هوشمند خود را در رنگ آبی ارائه می‌کند و همچنین برخی از این اسپیکر ها با طرح‌ های خاص همانند تم حیوانات با هدف استفاده برای کودکان عرضه می کنند.

رنگ های جدید هوم پاد مینی

هوم پاد مینی اپل طراحی کاسه‌ ای مانند یا دایره‌ ای دارد و بافت آن به گونه ای است که انگار دور آن پارچه توری پیچیده شده است. البته این نوع ساختار باعث شده تا صدا از طریق آن در یک آرایه 360 درجه منتشر شود و آن طور که اپل ادعا کرده این اسپیکر قادر است صدای فوق العاده ای را پخش نماید همچنین از دستیار صوتی برای کنترل آن استفاده نمود.

رنگ های جدید هوم پاد مینی

این دستگاه توسط چیپ ست Apple S5 تامین می شود که برای محاسبات صوتی و فرایند های مربوط به آن بسیار کمک می کند. یکی از جالب ترین قابلیت های این دستگاه این است که می توان دو اسپیکر را به یکدیگر متصل نمود تا همانند بلندگو های استریو کار کنند. همچنین می توان از آنها برای ارسال پیام به دیگر بلندگو ها با استفاده از قابلیتی به نام اینترکام استفاده کرد یعنی اگر شما در آشپزخانه باشید و دیگر اسپیکر داخل اتاق خواب باشد می توانید از اسپیکر اول به اسپیکر دوم پیام ارسال کنید تا افرادی که داخل اتاق خواب هستند با شما در ارتباط باشند. همچنین می‌توانید از قابلیت اینترکام برای ارسال و دریافت پیام در دیگر محصولات اپل مانند آیفون، اپل واچ، کارپلی و ایرپاد استفاده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟