محمود قهاری
اخبار لوازم خانگی

معرفی محصولات جدید ایکس ویژن در نمایشگاه لوازم خانگی تهران/سهم لوازم خانگی قاچاق در بازار حدود 40 درصد است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گروه مادیران با برند تی سی ال و  ایکس ویژن در بیست و یکمین نمایشگاه بین ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گروه مادیران با برند تی سی ال و  ایکس ویژن در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران حضور پیدا کرد. مدیرعامل صنایع لوازم خانگی مادیران با اشاره به معرفی جدیدترین محصولات ایکس ویژن در نمایشگاه لوازم خانگی تهران تاکید کرد:هدف ما در ایکس ویژن ارائه کالای با کیفیت و با قیمت مناسب است.

مادیران یکی از بزرگترین تولیدکننده های لوازم خانگی در ایران است که برند ایکس ویژن را به بازار ایران معرفی کرد و نماینده اصلی گروه تی سی ال در کشورمان تلقی می شود. در حاشیه بازدید از غرفه تی سی ال و  ایکس ویژن در نمایشگاه لوازم خانگی با  آقای محمود قهاری، مدیرعامل مادیران گفتکو کردیم.

مدیرعامل صنایع لوازم خانگی مادیران در خصوص این رویداد عنوان کرد: 21امین نمایشگاه لوازم خانگی علیرغم انتظارات با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. سال گذشته به دلیل محدودیت های کرونا رونق و شلوغی امسال را نداشت. علاوه بر بازدید عموم، تعداد شرکت های حاضر در  نمایشگاه نیز بیشتر شده بود و تولیدکننده لوازم خانگی با دستی پر  و محصولات جدید در این رویداد شرکت کردند.

وی افزود: سطح کیفی محصولات تولید کننده های لوازم خانگی طی دو سال اخیر ارتقا پیدا کرده و می توان انتظار روزهای خوشی را برای این صنعت داشت.

آقای محمود قهاری در خصوص تولیدات برند ایکس ویژن گفت: برند ایکس ویژن و تی سی ال بیشتر با تلویزیون شناخته می شوند اما طی دو سال اخیر محصولات دیگری نظیر کولر گازی یخچال فریزر و ماشین لباسشویی در سبد محصولات شرکت قرار دادیم.

وی در ادامه گقت: تولیدات ما مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا است و تمامی رنج محصولات نظیر یخچال فریزر کمبی، ساید بای ساید و چهار درب تولید و به بازار عرضه می شود.

مدیرعامل لوازم خانگی مادیران افزود: محصولات ایکس ویژن ضمن کیفیت و تنوع بالا و همچنین امکانات پیشرفته از قیمت مناسبی برخوردار است و این مورد با توجه به شرایط اقتصادی مردم اتفاق خوبی است که در واقع هدف ما ارائه کالایی با کیفیت و با قیمت مناسب است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟