گوگل استریا در تلویزیون اولد و LCD ال جی
اخبار لوازم خانگی

گوگل استریا در تلویزیون اولد و LCD ال جی فعال می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرویس پخش بازی گوگل استریا در تلویزیون اولد و LCD ال جی که دارای webOS 5.0 و 6.0 در ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرویس پخش بازی گوگل استریا در تلویزیون اولد و LCD ال جی که دارای webOS 5.0 و 6.0 در دسترس قرار گرفته است این برنامه از پخش بازی با کیفیت 4K HDR پشتیبانی می کند.

در نمایشگاه CES 2021 ال‌ جی و گوگل اعلام نمودند که Stadia امسال به تلویزیون‌ های ال‌ جی اضافه خواهد شد، در حال حاضر که روز های پایانی سال 2021 را سپری می کنیم  Google Stadia از راه رسیده است. این سرویس در هر 22 کشوری که تلویزیون های ال جی به فروش می رسد در دسترس است. به کمک این سرویس پخش بازی تلویزیون از رزولوشن 4K با 60 فریم بر ثانیه و HDR10 (اشتراک ضروری Stadia Pro) پشتیبانی می‌کند، همچنین  صدای فراگیر 5.1 کاناله در تلویزیون های ال جی پخش خواهد شد.

گوگل استریا در تلویزیون اولد و LCD ال جی

لازم به ذکر است که گوگل استریا در تلویزیون اولد و LCD ال جی فقط در مجموعه  که در سال 2020 (webOS 5.0) و 2021 (webOS 6.0) عرضه شده است، نصب می شود.

گوگل استریا دارای یک سرویس اشتراکی است که در آن به شما امکان دسترسی به فناوری پخش بازی و تعداد معدودی بازی (حدودا 30 ) را فراهم می سازد.

گوگل استریا در تلویزیون اولد و LCD ال جی

سرویس استریم بازی انویدیا نیز اخیراً به تلویزیون های ال جی اضافه شده است. این سرویس نیز همانند استریا سرویس‌ های پخش بازی هستند که به کاربران اجازه می‌ دهند بازی‌ ها از طریق اینترنت بر روی تلویزیون پخش شوند تا بازی کنند در واقع با این سرویس ها نیازی به کنسول نیست.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟