تلویزیون های جدید هایسنس در CES 2022
اخبار لوازم خانگی

جزئیات تلویزیون های جدید هایسنس در CES 2022 فاش شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جزئیات تلویزیون های جدید هایسنس در CES 2022 پیش تر از این به صورت مختصر اعلام ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جزئیات تلویزیون های جدید هایسنس در CES 2022 پیش تر از این به صورت مختصر اعلام شده بود به طوری که می دانیم مجموعه تلویزیون هایی که قرار است در سال جدید وارد بازار شوند شامل سینمای لیزری 120 اینچی TriChroma می شود. اما حالا قرار است درباره تلویزیون های جدید هایسنس در سال جدید بیشتر بدانیم زیرا این کمپانی قرار است از این تلویزیون ها در نمایشگاه CES 2022 رونمایی کند.

 

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

سینما لیزری TriCrhoma هایسنس در کنار صفحه نمایشگر های دیگری همچون تلویزیون ULED، Mini-LED و UHD قرار گرفته در واقع این مجموعه گسترده‌ ترین طیف هایسنس تا به امروز به شمار می آید. تمام تلویزیون های ULED مدل 2022 دارای ورودی‌ HDMI 2.1 به‌ عنوان پورت استاندارد بوده که برای ارائه یک تجربه بازی پیشرفته طراحی‌ شده است. با پشتیبانی از ویژگی‌ هایی مانند Dolby Vision Atmos و Game Mode (با VRR و ALLM) و برخورداری از Quick Frame Transport (QFT) نرخ بروز رسانی تصاویر در این تلویزیون ها افزایش پیدا می کند.

تلویزیون های جدید هایسنس در CES 2022

تلویزیون‌ های UHD و ULED هایسنس نیز ویژگی‌ های نوآورانه‌ ای برای ارائه تصویر با کیفیت و صدا بهینه دارند .علاوه بر این، هایسنس به دنبال پیاده سازی Dolby Vision IQ بر روی تلویزیون های Mini-LED به عنوان تلویزیون پرچمدار خود، همراه با صدای Dolby Atmos است.

علاوه بر این فناوری ها، نوآوری‌ هایی به عنوان فناوری‌ های امضا شده هایسنس که شامل QLED Quantum Dot Color، Full Array Local Dimming Pro و Smooth Motion می شوند، بر روی تلویزیون های جدید هایسنس در CES 2022 یافت خواهد شد. تکامل سیستم عامل اختصاصی VIDAA هایسنس، VIDAA U6، در تمام مدل‌ های جدید با ارائه برنامه‌ های جدیدی در دسترس خواهد بود.

مشتریان و کاربران تلویزیون های هوشمند هایسنس می توانند به کمک گوشی هوشمند خود و نصب برنامه VIDAA که در تمامی گوشی های iOS و Android در دسترس است، به تمامی برنامه های تلویزیون خود دسترسی داشته باشند.

جزئیات بیشتر در مورد قیمت و زمان دقیق عرضه در سال 2022 به اشتراک گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حمید ی | 10 دی 1400 در 11:43 ب.ظ

    uled یه اسم فقط.برندها ادعاهای زیادی میکنند که همش قابل باور نیست.!