کوهلر در CES 2022
اخبار لوازم خانگی

کوهلر در CES 2022 با هشت محصول خانه هوشمند حضور پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کوهلر در CES 2022 به عنوان برند پیشرو جهانی هشت محصول جدید خود را به مجموعه ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کوهلر در CES 2022 به عنوان برند پیشرو جهانی هشت محصول جدید خود را به مجموعه خانه های هوشمند خود اضافه کرد که بر افزایش رفاه و ایجاد آرامش برای مردم تمرکز دارد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

 

کوهلر در CES 2022

فناوری حمام هوشمند PerfectFill یک زهکش هوشمند با کنترل دیجیتال از طریق برنامه بوده که امکان پرکردن وان حمام را نیز فراهم می کند. PerfectFill قادر است وان حمام را با یک فرمان صوتی ساده یا از طریق برنامه KOHLER Konnect به دمای دلخواه و عمق دلخواه برساند به کمک این فناوری زمان نظارت بر حمام در هنگام پر شدن وان کاهش پیدا می کند. PerfectFill که قبلاً به عنوان فناوری مفهومی معرفی شده، برای خرید در مه 2022 در دسترس قرار خواهد گرفت.

کوهلر در CES 2022

شیرآلات Anthem شیر های دیجیتال بوده که می‌ توانند چندین خروجی را همزمان اداره کرد زیرا در برنامه KOHLER Konnect ادغام می شوند، می‌ توانند با دستیار های صوتی جفت شوند و  کنترل دما و جریان مستقل را در هر خروجی کنترل نمود. از آنجایی که Anthem حمام را از طریق فناوری و مهندسی نوآورانه ارتقا داده تمامی شیرآلات از سر دوش هایی همانند حمام دستی، سر باران و اسپری بدن برخوردار هستند.

Purist Suspend از دیگر محصولات کوهلر در CES 2022 به شمار می آید، این محصول یک شیر آشپزخانه نصب شده روی سقف بوده که با یک پمپ از راه دور می توان فعال سازی، مدیریت دما و حجم آب را در دست گرفت. شیر آشپزخانه Purist Suspend از یک شلنگ کاملاً قابل تنظیم با چرخش 180 درجه ای برخوردار شده است.

کوهلر در CES 2022

شیر حمام خانگی بدون نیاز به لمس دسته بندی جدید از محصولات کوهلر بوده که این شیرآلات با تکان دادن ساده دست عمل می کنند. امکان کنترل دما برای این دسته از شیرآلات کوهلر فراهم بوده و لازم است بدانید که این محصول با باتری کار می کنند و با ارتقا فناوری استفاده از آن آسان شده است.

کوهلر در CES 2022

Power Reserve کوهلر یک سیستم ذخیره سازی انرژی خانه است که با صفحه های انرژی خورشیدی جفت می شود تا بدون توجه و در نظر گرفتن به آب و هوا، زمان روز یا وضعیت دسترسی صاحبان خانه را به انرژی خورشیدی فراهم کند.

کوهلر در CES 2022

جعبه دیجیتال Robern IQ به عنوان یک جعبه با قفل هوشمند راهی آسان برای محافظت ایمن از اشیاء قیمتی، داروها و اقلام شخصی را ارائه می کند. جعبه دیجیتال مجهز به یک صفحه لمسی و همچنین یک برنامه برای تنظیم و محافظت از رمز عبور شما و اطمینان از ایمن بودن اقلام شما است.

کوهلر در CES 2022

محصولات برجسته دیگری که در سال 2022 به بازار می‌ آیند عبارتند از Stillness Bath با الهام از حمام های داخل جنگل ژاپنی و H2Wise با مانیتور هوشمند آب مجهز به Phyn بوده که برای تشخیص نشتی و ردیابی مصرف آب خانگی طراحی شده‌ اند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟