گزارش تصویری از خطوط تولید تلویزیون و مانیتورهای سام الکترونیک
اخبار لوازم خانگی

گزارش تصویری از خطوط تولید تلویزیون و مانیتورهای سام الکترونیک +ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیش از خروج سامسونگ از بازار ایران، شرکت سام الکترونیک به عنوان تنها ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیش از خروج سامسونگ از بازار ایران، شرکت سام الکترونیک به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری برند سامسونگ به تولید و عرضه محصولات این غول فناوری کره ای در بازار ایران مشغول بود و محصولات این شرکت در قالب تولید مشترک میان گروه سام و شرکت سامسونگ در خطوط تولید تلویزیون و مانیتورهای سام الکترونیک عرضه می شد.

شرکت های کره ای پس از تشدید تحریم ها و مشکلات نقل و انتقال پول مجبور به ترک بازار ایران شدند و در نتیجه شرکت های ایرانی برای پر کردن این خلا دست به کار شده و سام الکترونیک با معرفی برند سام جایگزین مناسبی برای محصولات سامسونگ معرفی کرد.

راه اندازی خطوط تولید تلویزیون و مانیتورهای سام الکترونیک و همچنین هوشمند سازی آن ها در راستای تامین نیاز بازار و همچنین اشتغال زایی صورت گرفته است. گروه سام طی سال های گذشته تلاش کرده تا با ارتقا کیفیت و امکانات محصولات حود و همچنین ارائه مدل هایی متنوع و در سایزهای مختلف به نیاز مشتریان ایرانی پاسخ دهد.

 

محصولات گروه سام در حال حاضر با ضمانت سام سرویس در اختیار مشتریان قرار می گیرد که برای آشنایی با کارخانه تولید تلویزیون و مانیتور این برند می توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟