عرضه ساعت هوشمند 2 لنوو در هند
اخبار لوازم خانگی

عرضه ساعت هوشمند 2 لنوو در هند با قیمت 94 دلار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال گذشته لنوو Smart Clock 2 را روانه بازار ایالات متحده کرد از ویژگی های این ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال گذشته لنوو Smart Clock 2 را روانه بازار ایالات متحده کرد از ویژگی های این دستگاه می توان به پشتیبانی از دستیار Google و یک پایه شارژ بی سیم اشاره نمود اکنون شاهد عرضه ساعت هوشمند 2 لنوو در هند با قیمت 6999 روپییه هستیم.

عرضه ساعت هوشمند 2 لنوو در هند

عرضه ساعت هوشمند 2 لنوو در هند در سایت Flipkart بوده که می توانید با قیمت ذکر شده آن را تهیه کنید. این ساعت هوشمند یک فناوری چشمگیر است که زمان را نشان می دهد و همچنین دارای یک پایه شارژ بی سیم برای شارژ تلفن ها و ابزار ها است. این ساعت لنوو از صفحه نمایش LCD 4 اینچی لمسی، یک بلندگوی 3 واتی در جلو و یک میکروفون با میدان دور برخوردار شده است.

عرضه ساعت هوشمند 2 لنوو در هند

علاوه بر این از دستیار صوتی  Google Assistance  و از دستورات “Hey Google” و “Ok Google” پشتیبانی می کند. می توانید از دستیار گوگل سوالات خود را بپرسید، صحبت کنید و کار ها را انجام دهید. اگر چه این دستگاه دارای صفحه نمایش است، اما فاقد دوربین بوده بنابراین تنها با کمک Google Assistant می توان تماس های صوتی برقرار کرد.

عرضه ساعت هوشمند 2 لنوو در هند

داک شارژ بی‌ سیم ساعت هوشمند لنوو می‌ تواند دستگاه‌ هایی را که از شارژ بی‌ سیم پشتیبانی می‌کنند، شارژ کند. لازم است بدانید که وزن این ساعت 298 گرم بوده و برای کار باید به پریز برق وصل شود. در هند در حال حاضر شاهد یک رنگ به نام Heather Grey خواهیم بود در حالی که رنگ های آبی Abyss و Shadow Black نیز در ایالات متحده به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟