امکان کنترل Android TV و Google TV از طریق آیفون
اخبار لوازم خانگی

امکان کنترل Android TV و Google TV از طریق آیفون فراهم شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در بروزرسانی برنامه Google Home در iOS قابلیت‌ های کنترل از راه دور در اختیار ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در بروزرسانی برنامه Google Home در iOS قابلیت‌ های کنترل از راه دور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در این بروزرسانی امکان کنترل Android TV و Google TV از طریق آیفون و آی پد فراهم می شود و همچنین می توان جدیدترین Chromecast و Nvidia Shield را نیز کنترل کرد.

پس از حذف شدن برنامه Android TV برای دستگاه‌ های اندرویدی و iOS، گوگل در سپتامبر 2021 ویژگی‌ های کنترل از راه دور را به برنامه «Google Home» اندروید اضافه کرد. همین ویژگی‌های کنترل از راه دور اکنون از داخل برنامه Google Home در iOS در دسترس هستند. هم آیفون و هم آی پد این به شما امکان می دهد با استفاده از صفحه کلید روی صفحه آیفون یا آی پد، در رابط کاربری تلویزیون پیمایش کنید و محتوا را جستجو کنید. دستیار گوگل نیز پشتیبانی می شود.

امکان کنترل Android TV و Google TV از طریق آیفون

در حال حاضر نیز قابلیت کنترل از راه دور از طریق برنامه Google Home در iOS در دسترس قرار گرفته است. هم آیفون و هم آی پد به شما این امکان را می دهد با استفاده از صفحه کلید روی نمایشگر آیفون یا آی پد در رابط کاربری تلویزیون جستجو کرده و محتوا مورد نظراتان را پیدا کنید لازم به ذکر است که در این برنامه از دستیار گوگل نیز پشتیبانی می شود.

در برنامه Google Home باید روی دستگاهی که می‌خواهید کنترل کنید کلیک نمایید سپس روی «Remote» در پایین بزنید و منتظر بمانید تا هر دو دستگاه با یکدیگر جفت شوند. کلماتی که روی کنترل‌ بر روی صفحه می‌ بینید به دستگاهی که کنترل می‌کنید بستگی دارد.

امکان کنترل Android TV و Google TV از طریق آیفون

می توانید برنامه Google Home برای iOS را از اپ استور دانلود کنید، اگر برنامه را دارید مطمئن شوید که آخرین نسخه (2.48.106) را دارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟