برنامه شستشو ماشین ظرفشویی دوو
اخبار لوازم خانگی

با برنامه شستشو ماشین ظرفشویی دوو آشنا شوید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شستشو ظروف کاری زمانگیر بوده و ممکن است در برخی شرایط کار یسیار دشواری ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شستشو ظروف کاری زمانگیر بوده و ممکن است در برخی شرایط کار یسیار دشواری باشد. تصور کنید یک مهمانی بزرگ برگزار کرده اید و حجم زیادی از ظروف در انتهای مهمانی جمع شده است، در این شرایط بهترین کار کمک گرفتن از ماشین ظرفشویی است. این موضوع باعث شده تا افراد زیادی تمایل به خرید ماشین ظرفشویی داشته باشند اما مهم تر از آن این است که آیا با برنامه ها و قابلیت های ماشین ظرفشویی آشنایی داشته باشید. به همین خاطر در این مطلب قصد داریم تا به معرفی برنامه شستشو ماشین ظرفشویی دوو بپردازیم.

برنامه شستشو ماشین ظرفشویی دوو

مشخصات ماشین ظرفشویی دوو

برنامه شستشو ماشین ظرفشویی دوو

در لیست محصولات دوو شاهد دو مدل ماشین ظرفشویی هستیم که هر دو آن ها از کیفیت بالایی برخوردارند. از آنجایی که ماشین ظرفشویی دوو با بروز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی موجود تولید می شود تا بتواند نیاز های مصرف کنندگان را برطرف نمایید. در ادامه با مشخصات ماشین ظرفشویی دوو آشنا می شوید.

ماشین ظرفشویی دوو با 15 نفر ظرفیت و 3 سبد کشویی در داخل عرضه می شود که باعث شده مورد استقبال خانواده های پر جمعیت قرار بگیرد. گفتی است که هر دو مدل ماشین ظرفشویی دوو نسخه جدیدی از ماشین ظرفشویی DWK-1560 بوده که از لحاظ کیفیت، طراحی، مشخصات و عمکلکرد ارتقا یافته و کیفیت آن بیشتر شده است.

برنامه شستشو ماشین ظرفشویی دوو

شما می توانید این ماشین ظرفشویی را با ضمانت انتخاب سرویس و به قیمتی حدود 17 میلیون تهیه نمایید.

مشخصات ماشین ظرفشویی دوو سری Green Ocean Series
مشخصات
رده بنده انرژیA++
رنگ بدنهاستیل و سفید
ظرفیت شستشو15 نفره
تعداد ظروف گنجایش دستگاه180 پارچه
تعداد طبقات شستشو3 طبقه
طبقه مخصوص قاشق و چنگالدارد
تعداد برنامه های شستشو6 برنامه
صفحه نمایشگردارد
نوع صفحه نمایشال ای دی
نوع دکمه هامکانیکی
میزان صدا49 دسی بل
میزان مصرف آب12 لیتر
سنسور تشخیص میزان کثیفیدارد
شروع با تاخیر برنامه های شستشودارد. 1 الی 24 ساعت
برنامه شستشو اقتصادیدارد
برنامه شستشو مخصوص قرصدارد
برنامه شستشو مخصوص سبزیجاتدارد
برنامه پیش شستشودارد
برنامه آبکشیدارد
برنامه شستشو سریعدارد
خشک کن اضافهندارد
برنامه شستشو قویدارد
برنامه شستشو ظروف حساسدارد
امکان شستشو با نصف ظرفیتندارد
تعداد بازوی آبپاشدو عدد بازوی آبپاش
تعداد آبفشانیک عدد آبفشان سقفی
سیستم عیب یاب هوشمنددارد
حالت بی صدا حین شستشوندارد
سیستم هوشمند کنترل نشتی آبدارد
قابلیت تغییر ارتفاع سبددارد
قابلیت اضافه کردن ظرف حین کاردارد
قفل کودکدارد
وزن دستگاه43 کیلو گرم
ابعاد دستگاه60x60x85

راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی دوو

برنامه شستشو ماشین ظرفشویی دوو

همانطور که گفته شد مهم ترین بخش ماشین ظرفشویی آشنایی با آن است به طوری که اگر ندانید چگونه از هر برنامه برخوردار شوید ممکن است به دستگاه و ظروفتان آسیب وارد کنید. جهت راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی دوو  تصمیم داریم تا برنامه های شستشو آن را برایتان شرح دهیم.

بیشتر بخوانید:

با برنامه شستشو ماشین ظرفشویی بوش بیشتر آشنا شوید + ویدیو

برنامه auto ماشین ظرفشویی دوو

برنامه auto ماشین ظرفشویی دوو با استفاده از سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف را تشخیص می دهد همچنین قادر به شناسایی جنس ظروف است. زمانی که این برنامه را انتخاب می کنید دمای آب از 45 درجه الی 62 درجه بسته به مرحله شستشو تغییر خواهد کرد. شستن ظروف با برنامه اتوماتیک در بازه زمانی 120 الی 180 دقیقه انجام می شود. این برنامه 5.3 گرم پودر برای شروع نیاز دارد همچنین هنگام فعال کردن آن تقریبا 8.4 ال 12.7 لیتر آب مصرف خواهد شد.

برنامه Intensive ماشین ظرفشویی دوو

اگر قصد شستشو ظروف بسیار کثیف یا قابلمه و ماهیتابه چرب را دارید می توانید از برنامه Intensive ماشین ظرفشویی دوو استفاده کنید. در مدت زمان 1 ساعت 45 دقیقه با میزان دمای آب 55 الی 65 درجه تمامی کثیفی ها و چربی ها به کمک این برنامه از بین خواهند رفت.

برنامه شستشو ماشین ظرفشویی دوو

برنامه نرمال ماشین ظرفشویی دوو

برنامه نرمال ماشین ظرفشویی دوو کاملا مناسب کثیفی های معمولی و استفاده روزانه است. با این برنامه به مدت 3 ساعت شستن ظروف طول خواهد کشید و میزان دمای آب بر روی 45 الی 65 درجه خواهد بود، لازم است بدایند که برای شروع این برنامه نیز 5.3 گرم پود نیاز است.

برنامه glass ماشین ظرفشویی دوو

برنامه شستشو ماشین ظرفشویی دوو

برخی از ظروف شیشه ای، کریستال و چینی باید بسیار آرام و ظرافت شسته شوند زیرا بسیار حساس هستند اگر در شرایط مناسب شسته نشود حتما شاهد خط و خش بر روی آن خواهید بود اما با برنامه glass ماشین ظرفشویی دوو دیگر نگران این موضوع نباشید.  ان برنامه می توان در مدت زمان 1 ساعت 55 دقیقه ظروف حساس شما را بدون هیچ آسیبی به شما تحویل دهد

برنامه 60min ماشین ظرفشویی دوو

برنامه 60min ماشین ظرفشویی دوو معروف به برنامه یک ساعته همانطور که از اسم آن پیداست در مدت زمان یک ساعت ظروفی که زیاد کثیف نیستند و نیاز به خشک کن طولانی ندارند را می شوید. خالی از لطف نیست اگر بدانید بازه دمایی آب در این برنامه 50 الی 60 درجه است

برنامه eco ماشین ظرفشویی دوو

برنامه شستشو ماشین ظرفشویی دوو

برنامه eco ماشین ظرفشویی دوو معروف به برنامه شستشو اقتصادی با کاهش میزان مصرف انرژی و مصرف آب ظروف را می شوید اما این برنامه برای همه ظروف مناسب نیست. اگر چه استفاده از این برنامه صرفه اقتصادی دارد اما مدت زمان شتشو تا 2 ساعت و 55 دقیقه افزایش پیدا خواهد کرد.

برنامه rapid ماشین ظرفشویی دوو

برنامه rapid ماشین ظرفشویی دوو یا همان شستشو سریع است. ظروف شما با این برنامه در 40 ذقیقه شسته خواهد شد و دما آب بین 40 الی 45 درجه است. ما پیشنهاد می کنیم از این برنامه برای شستن لیوان ها و ظروفی که خیلی کم کثیف هستند استفاده کنید.

برنامه شستشو ماشین ظرفشویی دوو

اگر در رابطه با استفاده از ماشین ظرفشویی دو سوالی دارید و یا با مشکلی مواجه شدید حتما با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟