نمایشگاه ایفا 2022 به صورت حضوری
اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه ایفا 2022 به صورت حضوری برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2022 در شهریور ماه امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد به همین ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2022 در شهریور ماه امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد به همین دلیل برگزار کنندگان این نمایشگاه در حال انجام کار های مربوطه هستند تا بتواند از 2 الی 6 سپتامبر در برلین آلمان برند های لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی را از سراسر جهان گرد هم می آورد.

ینس هیثکر، مدیر و معاون اجرایی گروه Messe Berlin Group و مدیر برگزاری ایفا گفت: سرانجام زمان حضوری شدن و  برپا کردن نمایشگاه تجاری بزرگ در مسه برلین فرا رسیده، شهری که نه تنها پایتخت بزرگترین بازار مصرفی اروپا به شمار می آید بلکه به عنوان یک مرکز رسانه ای اروپایی نیز تکامل یافته است.

نمایشگاه ایفا 2022 به صورت حضوری

با کاهش یافتن شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بسیاری از افراد به زندگی عادی خود باز گشتند به همین دلیل خوشبختانه شاهد برگزاری نمایشگاه ایفا 2022 خواهیم بود البته اگر شرایط همینطور باقی بماند و با مشکلی مواجه نشوند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

بسیاری از برند های پیشرو در دنیا از قبل متعد به شرکت در این نمایشگاه شدند. همچنین خالی از لطف نیست اگر بدانید ما تقاضای زیادی در  بخش ایفا Fitness & Digital Health و بخش لوازم خانگی داشتیم.

مارتین اکنیگ، مدیر عامل شرکت Messe Berlin، در ادامه گفت: این صنعت تمایل زیادی به برگزاری یک رویداد حضوری دارد و ما متعهد هستیم که در سپتامبر امسال در برلین به شیوه ای ایمن و موفق این انتظار را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاقه مندان می‌ توانند از تاریخ 1 آوریل 2022 در رویداد های مهم برلین مانند نمایشگاه‌ های تجاری بدون نیاز به ارائه هیچ مدرکی مبنی بر آزمایش، بهبودی یا واکسیناسیون شرکت کنند.

بر اساس آمار های بدست آمده، تاکنون از 115 کشور برای بازذید از نمایشگاه ایفا 2022 بلیط تهیه کردند، این موضوع نشان می دهد که شیوع ویروس کرونا نسبت به گذشته کمتر شده و کم کم زندگی به روال گذشته باز می گردد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟