مشخصات جاروبرقی بنس مدل 5PRO-B چیست ؟
اخبار لوازم خانگی

مشخصات جاروبرقی بنس مدل 5PRO-B چیست ؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بنس یکی از تولیدگنندگان لوازم خانگی ایرانی است که محصولات متنوعی را ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بنس یکی از تولیدگنندگان لوازم خانگی ایرانی است که محصولات متنوعی را تا به امروز روانه بازار کرده و سبد کالای آن شامل انواع یخچال فریزر، تلویزیون، گاز صفحه ای، هود و جاروبرقی می شود که با توجه به درخواست مخاطبان در این بخش به بررسی مشخصات جاروبرقی بنس مدل 5PRO-B می پردازیم.

در این بخش می خوانید:

  • جاروبرقی بنس مدل 5pro چه امکاناتی دارد؟
  • جاروبرقی بنس خوبه
  • نمایندگی جاروبرقی بنس
در همین رابطه بخوانید:

بهترین جاروبرقی ایرانی از نگاه کاربران

جاروبرقی بنس مدل 5pro چه امکاناتی دارد؟

مشخصات جاروبرقی بنس مدل 5PRO-B

جاروبرقی بنس مدل 5PRO-B با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد از قیمت مناسبی برخوردار است. این محصول از نوع کیسه دار بوده و با قدرت موتور 2500 وات برای تمیز کردن محیط خانه گزینه مناسبی تلقی می شود.  ابعاد مناسب و طراحی به روز این مدل منجر شده تا مورد توجه مشتریان قرار بگیرد. این مدل دارای سه سری بوده که به لطف آن می توانید به راحتی گوشه های منزل و یا مبلمان را تمیز کنید.از طرفی این مدل دارای 9 متر سیم بوده که دیگر نیاز است دائم پریز را عوض کنید.

مشخصات جاروبرقی بنس مدل 5pro

نوع

کیسه دار

محدوده صدا

750 دسی بل

وزن

5.7 کیلوگرم

طول سیم

9 متر

فیلتر بهداشتی

دارد

تعداد سری

3 عدد

قدرت موتور

2500 وات

پارویی چرخدار

دارد

سیم جمع کن خودکار

دارد

 لوله کنفی

دارد

 لوله تلسکوپی

 دارد

  کیسه قابل شستشو

 دارد

مجموعه بازرگانی رادمهر بیش از 20 سال سابقه دارد اما برند بنس از اوایل دهه 90 فعالیت خود را آغاز کرد

جاروبرقی بنس خوبه

برای پاسخ به سوال جاروبرقی بنس خوبه باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت که از جمله می توان به مشخصات، کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش، بودجه و …اشاره کرد اما انچه که اهمیت بیشتری دارد نظرات کاربران است که در این بخش مواردی مانند امکانات، گارانتی و قیمت مورد بررسی قرار گرفت و برای اطلاعات بیشتر و اطمینان از خرید می توانید از تجربه کاربران استفاده کنید.

به طور کلی می توان گفت که برای خرید جاروبرقی در حال حاضر باید به سراغ برندهای ایرانی رفت. بنس یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی است که سالهاست در این بخش فعالیت می کند و محصولات آن به نسبت امکاناتی که ارائه می دهند، مقرون به صرفه است. از طرفی با خرید کالای های ساخت این شرکت نگرانی بابت گارانتی وجود ندارد.

نمایندگی جاروبرقی بنس

مشخصات جاروبرقی بنس مدل 5PRO-B چیست ؟

برای دسترسی به نمایندگی جاروبرقی بنس جهت خرید کالا می توانید به سایت این شرکت مراجعه کرده و به صورت آنلاین جاروبرقی جاروبرقی بنس مدل 5PRO-B را خریداری کنید یا از فروشگاه های سراسر این کشور به صورت حضوری تهیه کنید.

اطلاعات مربوط به نمایندگی جاروبرقی بنس جهت دریافت خدمات پس از فروش در سایت این شرکت درج شده که به راحتی می توانید با آن ها تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

بررسی مشخصات جاروبرقی بنس مدل 5PRO-B برای راهنمایی بهتر مشتریان انجام شد تا با آگاهی بیشتر به بازار بروند. تحقیق و جستجو در مورد برند و یا محصولی که می خواهید خریداری کنید به شما کمک می کند تا کالایی متناسب با احتیاجات و بودجه خود خریداری کنید.

در صورت تجربه استفاده از جاروبرقی بنس مدل 5pro می توانید نظرات خود را با ما در این بخش به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟