اندروید 13 نسخه بتا 1 برای گوکل TV
اخبار لوازم خانگی

عرضه اندروید 13 نسخه بتا 1 برای گوکل TV

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رویداد Google I/O تا چند روز آینده برگزار خواهد شد و ما انتظار داریم که شاهد ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رویداد Google I/O تا چند روز آینده برگزار خواهد شد و ما انتظار داریم که شاهد محصولات و قابلیت های جالبی از کمپانی گوگل باشیم. گوگل اخیرا آخرین نسخه بروزرسانی شده  اندروید 12 QPR3 را برای گوشی های هوشمند پیکسل عرضه کرده است اکنون اندروید 13 نسخه بتا 1 برای گوکل TV به صورت رسمی و البته آزمایشی در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته است.

لازم است بدانید که آزمایش کردن بروزرسانی اندروید 13 نسخه بتا 1 برای گوکل TV به مراتب سخت تر از بروز رسانی اندروید 13 بر روی گوشی پیکسل خواهد بود. برای آزمایش و تأیید اعتبار سیستم خود برای تجربه استفاده از گوگل تی وی باید تصویر سیستم را برای کیت برنامه نویس ADT-3 نصب کنید همچنین می‌ توانید از نسخه شبیه‌ ساز اندروید برای تلویزیون استفاده نمایید.

گوگل مشکلات زیر را پیدا کرده است که بر روی اساسی ترین ویژگی ها تاثیر منفی می گذارد

  • زمانی که هدفون را با بلوتوث به دستگاه وصل می شود، پخش AV بر روی برخی از برنامه کار نمی کند
  • در برخی موارد هنگام تلاش برای متصل کردن دستگاه‌ ها به کمک بلوتوث، فشار دادن دکمه کناری دستگاه ADT-3 جستجوی دستگاه بلوتوث را فعال نمی‌ کند. اگر اتصال از راه دور انجام نش،  می‌ توانید با استفاده از دستورات ADB  این مشکل را حل کنید. از طرف دیگر شما قادر هستید تا دستگاه را دوباره فلاش کنید.
  • دکمه های کنترل از راه دور را نمی توان با استفاده از منوی کنترل از راه دور و لوازم جانبی فعال نمود.
  • گزینه تغییر کنترل HDMI-CEC در حال حاضر در منوی Remote & Accessories وجود ندارد.
  • هنگام ارسال محتوا به تلویزیون‌ های 4k، فقط یک چهارم بالای سمت چپ تصویر نشان داده می‌ شود.
  • در برخی موارد وقتی دستگاه ADT-3 به تلویزیون ال جی متصل است، کنترل از راه دور کار نمی کند.
  • هنگام استفاده از برنامه Google Play Movies، پخش  تصاویر 4K با یک صفحه خاکستری خراب می شود.
  • برای دستگاه‌ های iOS، برنامه Google Home به دستگاه ADT-3 متصل نخواهد شد. برای حل این مشکل، از برنامه Google Home در دستگاه Android یا کنترل از راه دور ADT-3 استفاده کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که هنگامی که ADT-3 را با موفقیت بروز رسانی می کنید و ااندروید 13 را بر روی آن نصب می کنید دیگر قادر نیستید به نسخه قبلی اندروید 12 برگردید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟