خدمات پس از فروش کلور
اخبار لوازم خانگی

چگونه با خدمات پس از فروش کلور ارتباط برقرار کنیم؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گاهی ممکن است از یخچال خود صدا های عجیب و غریبی بشنوید یا حس کنید موتور ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گاهی ممکن است از یخچال خود صدا های عجیب و غریبی بشنوید یا حس کنید موتور یخچال شما به صورت متداول کار می کند و صدای آن قطع نمی شود در این لحظه اولین کاری که به ذهنتان می رسد این است که با خدمات پس از فروش یخچال تماس بگیرید. اگر یخچال کلور شما دچار مشکلی شده است با ما همراه باشید تا به پاسخ چگونه با خدمات پس از فروش کلور ارتباط برقرار کنیم بپردازیم.

در سبد محصولات کلور سه یخچال دو قلو، یک یخچال فریزر پایین و چهار ماشین لباسشویی مشاهده می شود. با خرید هر یک از این کالا ها از نمایندگی های معتبر از گارانتی و ارائه خدمات بهره مند خواهید شد که این خدمات بر عهده یک شرکت معتبر و شناخته شده است که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

خدمات پس از فروش کلور

شایان ذکر است که احتمال بروز هر گونه مشکلی برای یخچال و یا ماشین لباسشویی کلور شما وجود دارد و مشکل ذکر شده در ابتدا متن تنها یک مثال بوده و ممکن است این مشکلات برای هر مدل یخچال با هر برندی پیش بیاید.

لوازم خانگی کلور را چقدر می شناسید

خدمات پس از فروش کلور

لوازم خانگی کلور را چقدر می شناسید؟ البته این سوالی است که باید قبل از خرید محصول پاسخ آن را بیابید اما جای نگرانی نیست در این بخش به این سوال پاسخ خواهیم داد تا به آگاهی کافی از یخچال و یا ماشین لباسشویی خود برسید.

کلور یک برند ایرانی بوده که توسط گروه صنعتی ایران شرق تاسیس شد، این شرکت در سال 92 با هدف تولید لوازم خانگی در در شهرک صنعتی خیام شهرستان نیشابور کار خود را آغاز نمود و بعد از گذشت دو سال توانست اولین یخچال فریزر خود را به تولید انبوه برساند و راهی بازار کند. تا به امروز نیز توانسته 7 محصول دیگر را در خط تولید خود اضافه نماید و تبلیغات خود را گسترش دهد تا مخاطبان بیشتری این برند را بشناسند.

خدمات پس از فروش کلور

خدمات پس از فروش ایرانیان شرق کلور

همانطور که گفته شد شرکت کلور یکی از برند های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران شرق بوده که از سال 94 توانست تولید انبوه یخچال های خود را آغاز نماید. شرکت ایران شرق با بیشتر از 40 سال سابقه در صنعت تولید لوازم خانگی در حال حاضر بخاری، شومینه، آبگرمکن، کولر آبی ، بخاری برقی و پکیج به بازار عرضه می کند. خدمات پس از فروش ایرانیان شرق کلور توسط گروه صنعتی ایران شرق ارائه شده که در ادامه درباره آن بیشتر توضیح خواهم داد.

خدمات پس از فروش کلور

با خرید هر یک از محصولات برند کلور از نمایندگی رسمی شما مشمول استفاده از خدمات و سرویس های این شرکت خواهید شد البته این خدمات تحت شرایط خاصی به شما ارئه می شود. زمانی که شما هر دستگاهی از شرکت کلور همانند یخچال و یا ماشین لباسشویی خریداری می کنید، به مدت 30 ماه از گارانتی و دریافت خدمات بهره مند خواهید شد. همچنین می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا نسبت به نصب دستگاه شما که به تازگی خریداری کردید، اقدام کنند.

خدمات پس از فروش ایرانیان شرق کلور در تمام نقاط ایران ارائه خواهد شد یا به اصطلاح خدمات یکپارچه مرکزی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. در شهر و یا شهرستان خود می توانید جهت دریافت خدمات در رابطه با محصول خریداری شده و یا اطلاعات درباره آن با شماره 05143300 تماس بگیرید.

اگر سوال و یا نیاز به پشتیبانی در ارتباط با خرید محصول کلور دارید حتی اگر در تهران حضور ندارید می توانید با شماره ذکر شده تماس حاصل نمایید و سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان مربوطه شرکت ایرانیان شرق از ساعت 7:30 صبح الی 20:30 در دسترس هستند و می توانند پاسخگو شما باشند.

این شرکت شرایط هم برای مواقع ضروری در نظر گرفته است به طوری که می توانید با شماره تلفن های 09199543300 و 09197443300 در ارتباط باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟