ماشین لباسشویی شیائومی به عنوان جارو
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی شیائومی به عنوان جارو شارژی عرضه شد!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از جدید ترین لوازم خانگی شیائومی به بازار راه پیدا کرده که حواشی زیادی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از جدید ترین لوازم خانگی شیائومی به بازار راه پیدا کرده که حواشی زیادی را به همراه داشته است. در واقع گفته می شود ماشین لباسشویی شیائومی به عنوان جارو شارژی عرضه شده اما در حقیقت این دستگاه یک جارو شارژی بوده که شیائومی برای آن عنوان ماشین لباسشویی میجیا را در نظر گرفته است.

جارو جدید میجیا ظاهری شبیه به یک تانک کوچک داشته که قادر است زمین را تی بزند، جارو بکشد و اسکراب نماید. این محصول در پیش فروش 1999 یوان ( 294 دلار ) قیمت خواهد داشت و بعد از آن قیمت به 2499 یوان ( 367 دلار ) افزایش خواهد یافت.

ماشین لباسشویی شیائومی به عنوان جارو

ماشین لباسشویی میجیا با دیگر ماشین های اسکرابر متفاوت است زیرا از یک برس غلتکی برخوردار شده که طراحی جدید و نوآورانه ای دارد و می تواند بخش جلویی جارو را پوشش دهد. این نوع برس ها به برس های خزنده معروف است و سطح تماس آن با زمین 3 برابر بیشتر از یک برس غلتکی استوانه ای است. هنگامی که برس های غلتکی خزنده به سمت جلو حرکت می کنند قابلیت جارو، تی  و اسکراب برس های غلتکی را می توان به طور همزمان فعال کرد که انجام سه کار را به طور همزمان ممکن می کند.

ماشین لباسشویی شیائومی به عنوان جارو

ماشین لباسشویی شیائومی به عنوان جارو شارژی از یک برس برخوردار شده که می تواند تمامی مو های حیوانات خانگی و حتی مو های بلند تر از 25 سانتی متر را جمع آوری نماید. در حالت اتوماتیک، دستگاه می تواند به صورت هوشمند میزان کثیفی را تشخیص دهد و به طور خودکار مکش و خروجی آب را تنظیم کند که بسیار راحت است.

ماشین لباسشویی شیائومی به عنوان جارو

علاوه بر این، جارو بی سیم میجیا از فناوری Superplana برخوردار شده که شامل فن داخلی جداسازی آب و هوا است که می تواند به فضا های کم عمق تا 12 سانتی متر نفوذ پیدا کند.

جارو شارژی پس از بازگشت به پایه می تواند به طور خودکار شروع به شارژ کند. همچنین کاربران می توانند با یک کلید برنامه تمیز کاری عمیق را فعال کنند و به صورت هوشمند و اتوماتیک این فرایند را انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟